25. júna 2017

Batiste suchý šampón na vlasy Rose Gold

S letom sa spájajú hlavne festivaly, predĺžené víkendy s rodinou alebo priateľmi niekde na chate, pri jazeru alebo na kúpalisku a samozrejme letné dovolenky alebo poznávacie zájazdy. Na všetky tieto letné akcie so sebou beriem Batiste suchý šampón na vlasy, momentálne je mojím obľúbencom vôňa Rose Gold
Ide o limitovanú edíciu na ktorú som natrafila v Dm drogérii a hneď ma zaujal svojím vzhľadom. Aj keď v lete mám radšej tropickejšie vône tohto suchého šampónu tento mi padol do oka. Na obale sa písalo jemná a delikátna vôňa a tak som ho tam nemohla predsa nechať. 
Návod na použitie je klasický pretrepať, nastriekať, vmasírovať a rozčesať. Kompletný návod nájdete na obale a je výstižný, dokonca sa tam dočítate aj o tipu na vlasy ktorým je: na umyté vlasy naniesť suchý šampón po celej dĺžke vlasov, tým im dodáte extra objem a nepotrebujete na to žiadne tužidlo. Vyskúšala som to a naozaj som bola prekvapená výsledkom. Moje vlasy boli objemné a nie spľasnuté ako zvyčajne. Ale aj tak tento produkt milujem hlavne vďaka jeho skvelým odmastňujúcim schopnostiam. Beriem si ho všade na cesty, osvedčil sa mi ešte pred rokmi na poznávacom zájazde a odvtedy je mojím verným vlasovým pomocníkom. Nedám naň dopustiť. Na už spomínané letné festivaly ktoré trvajú zväčša viac dní je vhodný ten v menšom- cestovnom balení. Zmestí sa aj do menšej kabelky alebo do príručnej batožiny, kde nezaberie skoro žiadne miesto a vďaka svojmu mini 50 ml baleniu je vhodný aj do lietadla. 
Batiste je dostupný v Dm drogérii, online hneď na niekoľkých webových stránkach a teraz aj v novootvorených predajní Douglas v Bratislave. Klasické balenie je 200ml a cenovo sa pohybuje okolo tých 4 eur, niektoré sú lacnejšie a iné zase drahšie. Existuje veľké množstvo druhov a vôni tohto malého zázraku na vlasy, medzi moje ďalšie obľúbené vône patria Cherry, Oriental a hlavne farbiace  Hint of Colour (beautiful brunette) táto rada farbiacích suchých šampónov je super ak máte odrastené korienky a nestíhate si nafarbiť vlasy. Nielen že ich budete mať zafarbené ale aj sa  odmastia, je to 2v1, farba vám vydrží do ďalšieho umytia vlasov. Farebné varianty sú pre všetkých od blondín po brunetky atď. 
To je odo mňa na dnes všetko, dúfam že Vám moja recenzia na Batiste suchý šampón páčila. Ak ho používate, napíšte mi do komentárov aký je váš obľúbený. 
Andrea Nalens

5 komentárov:

  1. Pěkný článek :) jeden suchý šampon od Batiste jsem také zkoušela a byla jsem s ním spokojená, i když už si nepamatuju, jaký přesně to byl :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tyto suché šampony chci zkusit už dlouho, ještě jsem se k nim ale nedostala :)

    Little Dreamer

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som skušala na hnede vlasy teda ešte ho aj mam a som sním nadmieru spokojná vykúzli objem vlasov a vyzeraju ako ešte len po zmytí:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja mám najradšej Oriental :) Ale aj na tento som sa pozerala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hello dear,
    You have really nice blog!
    Would you like to follow each other on GFC? Let me know, please.
    Xoxo,
    https://lifella2.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť