17. mája 2017

New In

Ahojte, v tomto článku by som sa chcela s vami podeliť o malé a aj veľké radosti za posledných pár mesiacov. Ukážem  vám čo mám nové, čo mi urobilo v poslednom čase veľkú radosť a nepôjde len o veci ktoré sa dajú kúpiť.

FOTOAPARÁT:
Na fotenie rôznych výletov, fotiek na blog a na také to bežné fotenie používam svoj milovaný OLYMPUS PEN. Ale na také to profesionálne som donedávna používala svoj starý Nikon D5000, ktorý popravde svoje najlepšie obdobie mal dávno za sebou. Vo februári som si urobila  profesionálny kurz fotenia a preto by sa aj patrilo mať poriadny fotoaparát. Ten som si zadovážila v marci a je to tento krásavec Nikon D7200. Takže sa môžem svojej záľube teraz venovať naplno.

VÝLET:
Tie ktoré ma sledujete aj na Instagrame ste si určite všimli, že pred pár týždňami (keď ešte bolo normálne počasie) som podnikla s priateľom menší výlet do Rakúska. Konkrétnejšie sme navštívili kráse jazero kde bol aj maják. Bolo tam krásne, veľmi tiché prostredie a malé reštaurácie a kaviarne hneď pri vode. Toto čarovné miesto vhodné na oddych a prechádzky sa nachádza asi hodinu cesty od Bratislavy a volá sa Podersdorf am See.

NARODENINOVÁ TORTA:
Ostanem trošku pri tom instagrame, kde som nedávno dala fotku mojej narodeninovej torty. Áno som o rok staršia a mám krásnych 22 rokov. Ale ide o tú neskutočne krásnu tortu na ktorej výrobe sme sa podielali s mojou maminou a sestrou. A musím sa pochváliť okrem toho, že bola vynikajúca, tak aj po tej estetickej stránke sa nám viac ako vydarila. Veď posúdiť môžete sami.

NÁKUPY:
Patria k neodmysliteľnej súčasti nášho života. Hlavne my ženy si vždy nájdeme čas a aj výhovorku aby sme si niečo kúpili. A ja nie som iná. Pred dvoma mesiacmi som si urobila veľké jarné upratovanie v šatníku a zbavila sa všetkého nepotrebného oblečenia, ktoré bolo už nenositeľné a to  zimné som zase zbalila a uskladnila inde. Potom som zistila, že môj šatník zíva prázdnotou čo bol skvelý dôvod na nákupy. Veď to poznáte :)
 
Dúfam, že sa Vám môj dnešný článok o novinkách a veciach ktoré mi v posledných mesiacov urobili radosť páčil. A budem veľmi rada ak mi do komentárov napíšete čo urobilo v poslednom čase radosť vám, nech už pôjde o hmotnú vec alebo o zážitok či výlet.
                  Andrea Nalens

10 komentárov:

  1. Nice pictures, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne novinky. :) Mne asi poslednú dobu radosť urobilo to , že sa počasie pomaly umudruje. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno to je teda veľké plus aj mňa to veľmi teší, konečne tu máme leto ktoré je skutočne letom :)

      Odstrániť
  3. Torta vyzerá úžasne, verím že aj tak chutila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja mám takisto Nikon a som s ním veľmi spokojná! :) Skvelé novinky :)

    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som dlho zvažovala či Canon alebo Nikon a teraz si ho neviem vynachváliť :)

      Odstrániť