24. apríla 2017

LIP LINGERIE od NYX Recenzia

Ahojte!
Dnes som sa rozhodla konečne dokončiť túto recenziu, ktorú som mala v pláne urobiť už pred mesiacom ale vždy mi do toho niečo prišlo. Ide o tekuté matné nude ruže značky NYX s názvom Lip Lingerie, ktoré určite všetky dobre poznáte. Dovolím si tvrdiť, že patria medzi tie najlepšie v tejto kategorii. Konkretnejšie sa dnes budeme baviť o 
Samozrejme medzitým som si stihla kúpiť ešte ďalšie dva odtiene z kolekcie Lingerie, tak ak budete chcieť mohla by som urobiť aj o nich takýto samostatný článok s recenziou. 
Lip Lingerie sú až v 24 farebných prevedeniach, takže určite je z čoho si vyberať. Určite sa netreba báť ísť aj do tých tmavších odtieňov s nádychom do hneda alebo naopak nebojte sa siahnuť ani po tých svetlých, ktoré sú ladené zase do ružova alebo oranžova.
Ja som si vybrala jeden svetlejší LIPLI06 PUSH-UP a druhý zase tmavší LIPLI05 BEAUTY MARK. Ale verte mi výber nebol naozaj jednoduchý. V obchode som strávila viac ako 30 minút nad stojanom s ružami a bola som tam doslova stratená vo všetkých tých farbách. Nakoniec som siahla po tejto dvojici a neľutujem., bol to naozaj dobrý výber.


LIPLI05 BEAUTY MARK: 
Tento výrazný tekutý matný rúž je trochu odvážnejší a nie tak tradičný a preto sa ho nepoužívam tak často. Na tento odtieň sa musí človek naozaj cítiť  a mať odvahu. Veľmi pekne vynikne s jemným líčením očí alebo naopak s tmavšími hnedými alebo čiernymi dymovými odtieňmi.
Po nanesení na pery je lesklý ale hneď začne uschýnať a na perách vytvorí krásny matný finish. Nevlieza do vrások a ani nevysušuje pery. Dokonca nelepí a ani sa neotláča. Môžem jesť piť a stále je rovnaký. Vydrží na perách veľmi dlho aj celý deň a vôbec nepôsobí nepríjemne ani pri dlhšom nosení. Večer ho veľmi jednoducho odstránim tekutým odlíčovačom s mierne olejovou konzistenciou.
Jeho cena je okolo tých 8 eur a balenie má 4 ml.

LIPLI06 PUH-UP:
Tento krásny svetlý odtieň je vhodný k jemným každodenným lookom ale vďakla svojej neutrálnej farbe sa môže kľudne použiť aj k výrazným večerným líčeniam, dokonca aj k tým farebnejším. Pekne ich zjemní a zjednotí celý makeup look.
Tak ako ten predchádzajúci tak aj tento má veľmi dobrú konzistenciu, neotláča sa a na perách vydrží naozaj dlho. Je príjemný, dobre pigmentovaný, preto stačí naniesť iba jednu vrstvu. A patrí k mojím najobľúbenejším, vždy ho mám pri sebe v kabelke, keby som sa náhodou rozhodla svoje nudné líčenie, ktoré sa vo väčšine prípadov skladá (okrem makeupu, pudru, lícenky, atď) z klasickej čiernej linky a riasenky.
To že cena je rovnaká ako pri tom predchádzajúcom nemusím asi dáko extra pripomínať.
Momentálne ako som už v úvode spomenula vlastním z tejto kolekcie ešte ďalšie 2 odtiene (FRENCH MAID a EMBELLISHMENT) ktoré sú ladené do staroružovej a mierne fialovej farby a tiež som si zvolila jeden svetlejší a druhý tmavší. Ak chcete o nich ďalší takýto článok, dajte mi vedieť do komentárov. Dúfam, že sa vám tento môj príspevok páčil. Napíšte mi aké odtiene vlastníte vy a ako ste s nimi spokojné. Prajem pekný zvyšok dňa.

Andrea Nalens

14 komentárov:

  1. Great Post. I would like to follow each other and I already follow your blog. :)
    Best greetings, Jessy

    http://www.international-blonde.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you for your comment I will follow you back :)

      Odstrániť
  2. Oba odstíny ti velmi sluší, musím říct, že i ten tmavý, je velmi netradiční, a k vlasům a očím ti pěkně sedí! Pro sebe bych zvolila ten světlejší odstín jelikož jsem blondýnka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, ten svetlý je taký univerzálny- dá sa ladiť k hocičomu preto ho mám tak rada :) A zase ten tmavý sa mi páči kvôli tomu že je iný :) A presne ako si to ty vystihla je netradičný :) Určite by ti pristal ten svetlý a aj iné odtiene ladené do ružova (staroružovej) :)

      Odstrániť