19. marca 2017

Zaful royal blue dress outfit

Ahojte, už sme tu dlho nemali žiaden outfitový článok a tak som sa to rozhodla trošku napraviť. 

Pôvodne som plánovala nafotiť tento outfit vonku ale kvôli zlému počasiu mi to nevyšlo. Ale aj tak som sa nedala odradiť a mám tu pre Vás ďalší outfitový článok v ktorom hlavnú úlohú majú tieto krásne šaty kráľovskej modrej farby. Mám ich zo stránky Zaful a sú to asi tie najkrajšie šaty ktoré mi z tejto stránky zatiaľ prišli.

Pôvodne šaty mali ešte jeden pár ramienok ktoré sa prekrýžovali s tými zvyslími a vytváralo to naozaj krásny efekt na chrbte. Ale ramienka boli na mňa príliš krátke a tak som ich odpárala a nechala tam tieto aby mi šaty dobre sedeli na postave. Majú jednoduchý strih, v páse sú stiahnuté a sukňa je skladaná a rozšírená. Kvalita látky šiat je viac ako dobrá, nie je to taký ten tenký materiál práve naopak, je pevný a hrubší. Topánky mám zo stránky Gamiss, sú klasické čierne a semišové. K týmto šatám mi prišli celkom vhodné a neutrálne.
 Shoes- Gamiss-HERE    Dress-Zaful- HERE  Necklaces and Ring-PRIMARK

14 komentárov:

  1. Jsou nádherné. Tento střih šatů miluji :-) jsou nejkrásnější :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem aj u mňa patrí tento strih šiat k tým najobľúbenejším :)

      Odstrániť
  2. beautiful dress :)
    http://xoxoclaudia.blogspot.de/2017/03/kawaii-box-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Amazing dress dear!

    Would you like us to follow each other? Let me know on my blog
    xoxo

    http://badassvampire.blogspot.rs

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Great dress *_* I wanted to order the same, and now I will. It looks amazing on you, I hope it will on me too. <3

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.ba/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you Arma. I think yes, just order it and you wil see :)

      Odstrániť
  5. Šaty ti moc sluší. Já bych je také brala, jen v jiné barvě. :)

    Lifestyle and beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, v akej farbe by sa ti páčili viac?

      Odstrániť
  6. kráásne šaty :) tá farba ti úplne pristane :) a super ti sadli :)

    OdpovedaťOdstrániť