1. januára 2017

Winter Outfit No 3


Ahojte,krásnu nedeľu všetkým! Dúfam, že ste oslávili Nový Rok tak ako sa patrí. Prajem všetkým len to najlepšie, veľa zdravia, šťastia a hlavne nech sa Vám v roku 2017 splní  všetko čo si zaumienite.
Dnes som tu s ďalším zimným outfitom, ktorý som si veľmi obľúbila. Je veľmi pohodlný a cítim sa v ňom skvelo. Je univerzálny a hodí sa hneď na viaceré príležitostí. Ja ho najradšej nosím do práce alebo len tak na nákupy alebo keď si idem niekam sadnúť na kávu a podobne.   

Nie som zástancom rolákov, nerada ich nosím lebo ma škrtia a necítim sa v tom dobre. Ale veľmi sa mi páčia, preto som si veľmi obľúbila tieto poloroláky, ktoré ma nikde neťahaju ani neškrtia a cítim sa v nich dobre. Tento konkrétny v staroružovej farbe som kúpila z môjho obľúbeného obchodu Stradivarius za necelých 10 eur. Rozhodla som sa k tomu zladiť klasickú čiernu menčestrovú sukňu zo stránky Rosegal. Niečo takéto som mala na sebe naposledy ako prváčka na základnej ale v riflovom prevedení. Už vtedy som tieto sukňe veľmi rada nosila, preto ma potešilo, že sa opäť vrátili do módy.  Kabát z Orsay rovnako ako aj kabelka z toho istého obchodu sú mojimi veľkými obľúbencami. Náhrdelník mám zo stránky Rosegal a aj keď je večne zamotaný bez ohľadu na to ako a kam ho položím, vždy keď si ho chcem dať tak ho musím rozmotať. No aj napriek tomu ho nosím momentálne asi najradšej zo všetkých šperkov ktoré mám. A práve v tejto kombinácii s jednoduchým polorolákom. Určite ho vyžijem aj v lete k topom s výstrihom alebo k šatám. 

Top/Stradivarius  Coat/Orsay  Bag/Orsay     Skirt/Rosegal- HERE  Necklace/Rosegal-HERE

Andrea Nalens

10 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne, som rada, že sa ti páči :)

      Odstrániť
  2. you look pretty with this look!

    http://cheremimi.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aj tebe všetko dobré do NOVÉHO ROKA. Outfit je veľmi pekný a taktiež sa mi veľmi sa mi páči aj kabelka.

    NINAVE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne za blahoželanie a som veľmi rada aj za to, že sa ti páči môj outfit :) Tvoj komentár ma veľmi potešil.

      Odstrániť