10. januára 2017

NYX Soft Matte Lip Cream recenzia+ líčenie


Ahojte, dnes si trošku oddýchneme od outfitových článkoch, pretože tu mám pre Vás takú menšiu recenziu na matný tekutý rúž značky NYX + líčenie s ním spojené. Tento dlhotrvácny tekutý rúž som si veľmi obľúbila a rada ho nosím. Táto farba je jednou z dvoch, ktoré momentálne najčastejšie nosím teraz v zime.
Čo si najviac cením na tomto tekutom ruže je intenzita- sýtosť jeho farby, ktorú môžem ovplyvniť tým, koľko vrstiev si nanesiem na pery. Ak chcem len jemné výrazné tmavšie červené pery aplikujem iba jednu vrstvu pre tmavší vínový odtieň nanesiem tekutý rúž 2 až 3x. Dá sa s tým naozaj vyhrať. A viac vrstiev na perách nepôsobí vôbec rušivo alebo prehnane, práve naopak.

K tekutým rúžom značky NYX nemám žiadne výhrady, veľmi som si ich obľúbila a som s nimi viac než spokojná. Majú hádam všetky možné farby, takže vždy sa v obchode aspoň pol hodinu rozhodujem ktorý a v akej farbe si kúpiť. Najradšej by som mala totiž všetky.
Tento konkrétny je
Soft Matte Lip Cream v odtieni 20 (Copenhagen). Po nanesení je trošku lesklý, ale ako hneď začne schnúť, tak sa zmení na matný. Na perách vydrží naozaj dlho a to môžete jesť aj piť. Neotláča sa a je dlhotrvácny. 

K tmavým perám vínovej farby som zvolila jemné líčenie očí v zlatistej a hnedej farbe tieňov, ktoré som iba zvýraznila čiernou linkou a na koniec aplikovala riasenku na riasy. Túto kombináciu mám veľmi rada, je jemná ale výrazná zároveň. Líčenie je jednoduché a jeho príprava mi zabrala nanajvýš 20 minút. 

V zálohe mám ešte druhý môj obľúbený tekutý rúž od NYX, ktorý uvidíte už  čoskoro v ďalšom článku spolu aj s líčením. Prezradím len to, že je presným opakom tohoto.To je odo mňa na dnes všetko.  
Andrea Nalens

15 komentárov:

  1. Krásne líčenie :) a tekutý rúž má nádherný odtien :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nice color and I want to invite you to follow me in Instagram :) have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja ho mam tiež velmi rada, len keby mi tak trochu dlhsie dokazal vydrzat na perach, bol by dokonaly :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno tento je trošku menej odolný ako napríklad edícia od NYX Lingerie ale aj tak ho mám veľmi rada a vydrží aj tak viac ako klasický ruž :)

      Odstrániť
  4. Moc Ti to sluší :) Jinak krásný odstín, NYX umí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Amazing post, dear! :) Do you want to follow each other? Let me know on my blog and I'll follow you right back :)

    xx Veronica
    welcome to Mango Juice fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tuto rtěnku mám také a je úžasná ♥ pěkné líčení! :)

    eLblog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Lenka :) A som rada Že aj ty si s ňou spokojná :)

      Odstrániť
  7. jeeej aj ja ho mám :) je skvelý, zbožňujem tú farbu,a myslím, že nám tmavovláskam pristane :)
    Pozývam ťa na moju Giveaway na blogu :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno je skvelý a máš pravdu k tmavým vlasom je ideálny

      Odstrániť
  8. You look beautiful! That lipstick very suits you)
    Have a good day!


    verabelblog.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you so much Vera for your lovely comment :)

      Odstrániť