14. januára 2017

My Spring Wishlist

Ahojte, viem že jar tu tak skoro mať nebudeme, ale mám už dosť tejto hnusnej zimy a tak ma napadlo, že si aspoň takto spríjemním čakanie na jar. A inšpirujem sa na nákupy jarných kúskov oblečenia na ktoré sa už teraz veľmi teším. 

Inšpirácie na jednotlivé kúsky som si zobrala zo stránky Zaful na ktorej som našla veľa pekných jarných vecí, ktoré stoja za pozretie.

HERE                HERE

Tak tieto blúzky a ich rôzne varianty milujem. Cez leto boli mojím najmilším kúskom oblečenia a tieto s dlhšími rukávmi môže človek začať nosiť už na jar. 


               HERE                   HERE                   

Batohy nevyjdú z módy hádam nikdy. Je to taká klasika, ktorá sa za posledné 2 roky opäť dostala do popredia. Mám taký pocit, že sa dokonca ruksaky nosia častejšie než kabelky.
Tieto kabelky svojím tvarom pripomínajúc skôr vrecko alebo batoh začali byť dosť populárne v období festivalov a veľa žien si ich zamilovalo. Dokonca som videla aj niektoré v semišovom prevedení, ktoré vyzerali fantasticky.

HERE           HERE

Tento rok chcem nájsť v sebe odvahu a začať nosiť dlhé šaty. Mala som to v pláne už minulý rok ale nepodarilo sa mi v obchodoch nájsť nič čo by vyhovovalo mojím predstavám a hlavne lichotilo postave.

Andrea Nalens

13 komentárov:

  1. I like the dresses, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tú druhú kabelku, ktorá vyzerá ako batôžtek, som si kúpila nedávno v Zare, a je to tak praktické :) určite choď do toho :)
    Pozývam ťa na moju Giveaway na blogu :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tie blúzky sú veľmi pekné. Podobné na jar/leto zvažujem aj ja.

    NINAVE

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já si zimu užívám většinou jen svahu, jinak se těším také na teplo. Líbí se mi ten černý batůžek a první blůzka, moc hezká. Letos bych si chtěla pořídit více šatů na běžné nošení a sukní :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sukne a šaty sú vždy dobrý nápad a my ženy ich nikdy nemáme dosť :) Aj ja by som potrebovala doplniť šatník o pár nových kúskov šiat :D

      Odstrániť
  5. Skvelý wishlist, tie rupsačiky sa mi páčia najviac ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, ja som blázon na ruksaky hlavne na jar a v lete ich nosím asi najradšej :)

      Odstrániť
  6. great selección!!! have a good day!!!!👌👌👌💚💚💚

    OdpovedaťOdstrániť