27. januára 2017

Kontúrovanie pomocou Maybelline 2v1 tyčinky



Ahojte!
Tentokrát tu mám pre Vás takú menšiu recenziu na Maybelline kontúrovaciu tyčinku 2v1 Master Contour v odtieni 001 Light. A spolu s recenziu som si pripravila aj návod na kontúrovanie tváre. Hneď na úvod by som asi mala niečo dodať aby nevznikli nedorozumenia. Netvrdím, že tento postup je správny alebo že som v tomto profík, lebo to rozhodne nie som, jednoducho takto si kontúrujem tvár ja a tento spôsob mi vyhovuje. 
Táto konturovacia tyčinka ma  hneď na prvý pohľad zaujala, hľadala som niečo jednoduché a ľahké na kontúrovanie tváre a hlavne aby mi praca nezabrala veľa času. Preto som si myslela, že toto bude pre mňa tá správna voľba. A nemýlila som sa.                                                                                                                              Jej cena sa pohybuje okolo tých 8 eur, to záleží či ju ju kúpite v drogérii alebo objednáte cez internet. Každý jeden produkt má svoje plusy a samozrejme aj mínusy, pretože nič nie je úplne dokonalé. Ako si môžete všimnúť na fotke obal tyčinky je zaspineny od toho ako som korektor naniesla na ruku a toto sa stáva v jednom vkuse. Čiže vždy keď si vykontúrujem tvár tak musím obal dôkladne vyčistiť. Viem možno pre niekoho je to úplne nepodstatné a zanedbateľné, ale niekedy ma to rozčuľuje.
Tmavší korektor si vždy aplikujem na lícne kosti, po bokoch nosa a oramujem si ním taktiež čelo. Na zvyšné časti tváre ako sú brada, koreň nosa, čelo,líca a pod oči nanesiem svetlý korektor. Celé to zapracujem a rozotriem štetcom a následne zafixujem transparentným púdrom. Líčka zvyraznim ešte jemne licenkou a rozjasnovačom. Tento môj postup mi nezaberie veľa času nanajvýš tak 10 minút.

                
To je odo mňa na dnes všetko,užite si zvyšok dňa.                                                                                                                                                                                                                       Andrea Nalens 

11 komentárov:

  1. Pěkné, takové jemné konturování, na tyčinku jsem se párkrát koukala v drogérce, ale nekoupila jsem si ji. S tím špiněním by to asi taky vadilo, i když to velký problém není, ale furt to čistit :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno je to trošku otrava ale čo sa týka samotného produktu nemám mu čo vytknúť je naozaj super a kontúrovanie na pleti vydrží celý deň.

      Odstrániť
  2. skvele sito zvládla :) už som na túto tyčinku pozerala dávnejšie, a priznám sa, že si ma presvedčila viac o jej kúpe :) bála som sa trošku krémových produktov, a používam skôr púdrové na konturovanie :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som bola trochu skeptická, doteraz som používala na kontúrovanie max púder, lícenku a rozjasňovač ale toto je dobré ak taký ten kontúrovací základ potom sa tie pudrove produkty lepšie nanášajú a vydržia celý deň a aj ten výsledný exekt je lepší :)

      Odstrániť
  3. This effect is very beautiful. Facial features are thinner

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tvoj postup je podľa mňa skvelý :) O tejto tyčinke som už dosť veľa čítala a ako tak pozerám budem ju musieť vyskúšať, pretože vyzerá naozaj zaujímavo :)

    Ardnaxela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Alexandra tvoj komentár ma veľmi potešil :) Potom mi daj vedieť ako si bola s ňou spokojná :)

      Odstrániť
  5. Vyzerá to dobre, ja som zase počula negatívne recenzie na túto tyčinku. Ale vidíš, sto ľudí, sto chutí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno ono to určite nesadne každému to záleží aj od typu pleti a iných vecí :)

      Odstrániť
  6. Amazing product, thanks for sharing dear :))
    Great blog! I'm following you, follow back?
    http://omundodajesse.blogspot.pt/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Very nice post! :)

    Please visit my Blog.

    http://littledreamer30.blogspot.ba/

    OdpovedaťOdstrániť