17. decembra 2016

Simple ,,Winter" Outfit

 Ahojte! Som tu späť a so mnou aj ďalší outfitovy post. Vonku nie je ešte až taká veľká zima aby sme museli chodiť zababušené od hlavy až po päty a preto sa dá ešte stále pekne vyhrať s outfitami. Tentokrát som vsadila na jednoduchosť a pohodlnosť. Preto som zvolila tento krásny vínovo červený pletený sveter a pod ním mám obyčajnú bielu blúzku, celé som to zakončila čiernymi nohavicami s vysokým pásom, na nohy obula pohodlné topánky na podpätku a  zakončila to krásnymi zlato-čiernymi náušnicami. Tento outfit je veľmi pohodlný a na toto ročné obdobie ideálny. Hodí sa do práce, do školy alebo aj na také neformálne posedenie s kamarátmi v reštaurácii alebo bare. Určite ním nič nepokazíte. 

Hneď ako začne byť chladno vyťahujem zo skrine sveter, je to môj najobľúbenejší kúsok oblečenia v tomto ročnom období. Tento konkrétny mám zo stránky Zaful a som z neho nadšená. Veľmi dobre sa v ňom cítim, dĺžka je tak po pás a preto sa perfektne hodí k nohaviciam s vysokým pásom. Je veľmi jednoduchý na bokoch má malé rozparky. A je z dobrého materiálu čo ma potešilo.   





Sweater- Zaful/ HEREEarings-Zaful/HEREBlouse-New LookTrousers-BershkaShoes-John Garfield

Ako sa Vám páčil dnešný outfit? Nosíte aj vy radi niečo podobné v tomto ročnom období? To je odo mňa všetko, prajem krásny zvyšok večera.

Andrea Nalens

7 komentárov:

  1. Svetrík je krásny :) tiež plánujem niekde nájsť podobný, ale skôr sivej alebo nude farby.


    Zvláštne dievča

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc ti to sluší, ten vínový svetr je parádní v kombinaci s bílou košilí :) Svetry jsou pro mě top nejen v zimě, mikiny skoro nenosím.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. beautiful outfit :)
    http://xoxoclaudia.blogspot.de/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. A very interesting post !!! I like your blog and for this I stay as follower, I hope you follow me too!!!
    We'll be in touch!!!!Merry Christmas🌲🌲

    OdpovedaťOdstrániť
  5. takéto svetríky sú teraz v móde,a tebe veľmi pristane :) krásny outfit :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Svetrík má krásnu farbu, celý outfit ti pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť