26. decembra 2016

Comfy Winter Outfit

Pekný večer všetkým!
Mám tu pre Vás ďalší outfit, tentokrát pôjde opäť o niečo pohodlné a jednoduché, určené na každodenné nosenie. V zime si veľmi nepotrpím na výrazné trendy outfity, s výnimkou špecialnych udalostí či osláv. V tomto ročnom období nosím najradšej funkčne a hlavne pohodlné oblečenie ľahko kombinovateľných farieb. A presne takýto bude aj tento outfit. 

Svetrík mám zo stránky Rosegal. Pravdu povediac pri jeho objednávaní som bola trochu skeptická. Všetky svetre sa mi zdali príliš veľké a široké a bála som sa aby mi neprišlo niečo obrovské, čo by sa nedalo vôbec nosiť. Nemala som záujem o žiaden oversize sveter ale skôr o niečo trošku elegantnejšie.Nakoniec som si objednala tento svetrík a urobila som dobre. Choker náhrdelníky sú čím viac in a má ich skoro každá, ale mať sveter s takýmto ,,náhrelníkom" je ešte viac super. 

Prišiel mi krásny sveter svetlej hnedej farby ktorý má zipsmi na oboch rukávoch.
K svetríku som zvolila jednoduché čierne legínové nohavice z H&M s taktiež zlatými zipsmi na bokoch a ozvláštnila to ako inak zlatými hodinkami značky Michael Kors.

 Sweater/Rosegal- HERE    Leggins/H&M    Watches/Michael Kors

Ako sa Vám páči dnešný môj outfit? Máte podobný svetrík s takto zaujímavo riešeným ,,choker náhrdelníkom" aj vy? Dajte mi vedieť či ste aj vy závislý na svetroch v tomto ročnom období tak ako ja. :)
Určite sa pozrite na Rosegal :Instagram nájdete tam inšpiráciu na outfity a aj reálne fotky oblečenia z ich stránky. 
Andrea Nalens

12 komentárov:

  1. I have the same top in purple. Love it!

    www.fancyfashioncastle.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Really? It is amazing :D I love my sweater so much And in purple can looks much better :)

      Odstrániť
  2. ten svetrík je super :) ešte som takýto strih nevidela :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Veronika, ja som ho spozorovala na zahraničných youtuberkách a blogerkách a chcela som aj ja niečo také :)

      Odstrániť
  3. lovely outfit :)
    http://xoxoclaudia.blogspot.de/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krasny outfit,ten svetrík je nádherný :)
    Srdečne ťa pozývam na giveaway na mojom blogu ❤

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Alex za tvoj komentár, veľmi ma potešil rovnako ako aj pozvanie na giveaway :)

      Odstrániť
  5. svetrík je veľmi krásny, obzvlášť tá farba!! :))
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, áno je taká iná ale pekná :)

      Odstrániť