6. novembra 2016

Black Off The Shoulder Blouse Autumn Zaful Outfit


Krásny nedeľný večer prajem! Prinášam Vám ďalší jesenný outfit. V spolupráci so stránkou Zaful mi prišla táto nádherná čierna blúzka ktorá sa hodí do tohto nášho upršaného jesenného počasia. Outfit je veľmi jednoduchý a pohodlný. Blúzka odhaľujúca plecia s čipkou je veľmi jednoduchá a pohodlná, z veľmi príjemného materiálu. Dá sa ľahko kombinovať a zladiť. Ja som si zvolila kombináciu s tmavými modrými džínsami a čiernou kabelkou. Taká tá klasika. Celé som to ozvláštnila náušnicami taktiež od Zaful.





  Black off the shoulder blouse/ Zaful- HERE

Earings/Zaful-HERE 

Jeans/H&M

  Bag/Cropp

Tak čo hovoríte na dnešný outfit? Páčil sa vám alebo by ste na ňom radšej niečo zmenili ? To je odo mňa všetko, prajem krásny zvyšok večera.

Andrea Nalens

9 komentárov:

  1. Ta bluzka je perfekta, velmi ti to v nej pristane :)
    GIVEWAY SO ZENDIUM

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Looking gorgeous. x

    ♥♥♥
    Follower # 336
    Following you dear, waiting for you now :)
    Will feel happy to see you on my blog.xx
    beautydrugs.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Great!I follow you,can u follow me back ? :)
    http://beautyworld830.blogspot.ba/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. You are very beautiful girl! I love this outfit!


    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. love that blouse :D

    https://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Blúzka je veľmi pekná a zvolila si super účes, náušnice to tiež skvelo doplnili :)

    OdpovedaťOdstrániť