29. novembra 2016

Army Green Makeup with NYX PRISMATIC SHADOW

 Krásny utorok všetkým!
Celý týždeň som robila a na nič som nemala čas a preto prichádzam s príspevkom až teraz. Dnes to bude pre zmenu líčenie + recenzia na Prismatic Shadow od NYX v odtieni Jaded. Odkedy otvorili v Bratislave predajňu NYX bola som tam nespočetne veľa krát a vždy som si niečo kúpila. Takže teraz mám zásoby kozmetiky čakajúcej na zrecenzovanie. 

Tieň vydrží naozaj dlho. Má dobrú kvalitu a aj konzistenciu, práši sa z neho iba minimálne.  Je veľmi dobre pigmentovaný ako môžete vidieť na fotke. Líčenie som robila ráno okolo 10 hodiny a vydržalo mi až do večera. Cena tohto očného tieňu je primeraná, stojí okolo 4 eur.

 Pôvodne som chcela kúpiť krásny kráľovsky modrý mono tieň ale ten bol už vypredaný. Ale do oka mi padol tento krásny zelený. Je to taká ta typická khaki farba ozvláštnená trblietkami. Líčenie je dosť výrazné a preto sa hodí skôr na večer. 

K líčeniu som zvolila neutrálny rúž na pery s nádychom do oranžova od Rimmel a pretrela ho nude rúžom od MAC. Na pery som potom jemne naniesla zmatňujúci transparentný púder a tým docielila matný finish pier. V kombinácii s tmavým dymovým líčenim ladeným do zelena to je veľmi pekná a zaujímavá kombinácia. 


To je odo mňa na dnes všetko. Dúfam, že sa Vám líčenie páčilo, kľudne mi napíšte ak máte nejaké pripomienky k nemu. Čo by ste na ňom zmenili a podobne.            
Andrea Nalens

10 komentárov:

  1. veľmi krásne líčenie :) takúto farbu tienikov mám rada, a určite sa na ne pôjdem do NYX pozrieť :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Veronika, choď sa pozrieť určite sa ti niektorý zapáči, ja tam mám ešte vyhladnuté ďalšie 2 a aj na rúže sa chcem ísť mrknúť. :)

      Odstrániť
  2. Nice color, have a good day


    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. waaau toto sa ti velmi hodíí strašne pekne ličenie ta tmava zelena alebo lepšie povedane petrolejova je nadherna♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Roumí, to bola taká neplánovaná kúpa ale som rada, že som tak urobila. Dajú sa robiť veľmi pekné líčenia s tým tieňom :)

      Odstrániť
  4. Líčenie je krásne a nič by som na ňom nemenila, veľmi sa ti hodia tieto odtiene :) ale závidím ti, že sa vieš tak pekne namaľovať. Ja pri pokusoch s tmavými odtieňmi vyzerám vždy hrozne a skôr to pripomína nepekné modriny okolo očí ako decentné líčenie :D

    http://www.ellenya.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeeej ďakujem krásne. Tvoj komentár mi urobil obrovskú radosť, si naozaj zlatá. Ani ja som nevedela robiť dymové líčenia, vždy som mala jedno oko inak namaľované ako druhé. Ale potom som raz skúsila spraviť najskôr klasické ,,hnedé prirodzené" líčenie s použitím svetlého hnedého tieňu a bieleho-krémového a potom naň naniesla tmavé farby. :D

      Odstrániť