26. októbra 2016

Zaful Burgundy Dress

Áno predsa ste sa dočkali! Konečne som tu a so mnou prvý jesenný outfit tohto roku. Viem dala som si načas priznávam, ale zato som stihla pripraviť hneď niekoľko jesenných outfitov, takže sa máte na čo tešiť. Budem ich pridávať sporadicky. Zatiaľ mám pripravené v zálohe 3 outfity a na ďalších ešte popracujem.

Tentokrát v hlavnej úlohe budú krásne vínovo-červené šaty s čipkovými rukávmi zo stránky Zaful. Dúfam, že sa vám bude článok páčiť. Tak poďme rovno naň.

Na tieto šaty som sa veľmi tešila, preto som rada, že sú presne také, ako boli na obrázku. Sedia perfektne, a majú zaujímavo robené rukávy, tá čipka celé šaty ozvláštni a nechá ich vyniknúť. Práve pre tie rukávy som si ich vybrala. Šaty sú z príjemného vzdušného materiálu a skladajú sa z dvoch vrstiev a preto nie sú vôbec priesvitné. 

 Na bežné nosenie určite nie sú vhodné. Skôr by som tento outfit zvolila na oslavu alebo párty, či už inú trošku viac slávnostnejšiu príležitosť. K šatám som zvolila iba jednoduché čierne elegantné topánky na podpätku. 

Šaty nájdeš  TU

Ako sa Vám páčil dnešný outfit? To je odo mňa na dnes všetko, prajem krásny zvyšok dňa.                                                         

Andrea Nalens

18 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Ďakujem krásne Daniela za pekný komentár, veľmi ma potešil :)

      Odstrániť
  2. Páči sa mi ako si to pekne skombinovala :) a topánky sú perfektné!
    ORLLING

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne za tvoj komentár :) Urobil mi veľkú radosť

      Odstrániť
  3. Veľmi ti tie šaty pristanú! ♥
    Girl with pink nails aj s GIVEAWAY!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. You look gorgeous dear!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Odpovede
    1. Ďakujem Veronika, farba šiat je naozaj super a hlavne teraz na jeseň :)

      Odstrániť