29. septembra 2016

Zaful jesenný wishlist

Ahojte, dnes som si pre vás pripravila článok o jednej internetovej stránke s oblečením, ktorú možno niektoré z vás poznajú a objadnávajú z tadiaľ. Ide o Zaful. Stránku plnú trendy,štýlového a hlavne kvalitného oblečenia za super ceny. Zaful ponúka širokú škálu oblečenia rôznych štýlov, farieb a typov, takže si vyberie každá z nás. Ja som sa rozhodla spraviť menší jesenný wishlist a ukázať vám aspoň kúsok z tejto fantastickej stránky. Viac toho nájdete na ich webe Zaful.com

Vybrala som pár jesenných kúskov, ktoré sa mne osobne veľmi páčia a možno sa necháte trošku nimi inšpirovať. Krásne šaty v typických jesenných farbách sú vždy tou správnou voľbou.


1.  Tieto krásne hnedé šaty nájdete TU
2.   Bordové alebo inak povedané vínovo červené šaty s výstrihom nájdete TU
3.   Krásne staroružové šaty s viazaním nájdete TU


Bundičky rôznych strihov a v tmavých zemitých farbách nesmú chýbať v žiadnom jesennom šatníku. A tieto sú priam dokonalé. Čo na ne hovoríte vy?

1.Túto zvláštne hnedú a originálnu bundičku nájdete TU
2.Krásny čierny kardigan so strapcami nájdete TU
3. Khaki bunda bez zipsu, nájdete ju TU

Poznáte túto stránku? Nakupujete cez ňu alebo to ešte len plánujete? To je odo mňa na dnes všetko, prajem krásny deň. 

Andrea Nalens




21 komentárov:

  1. Ja som s nimi mala spolupracovať, ale napísali mi, že je chyba v mojej krajine (Slovensko), že mi nevedia veci poslať :/
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To vážne? po prečítaní tvojho komentáru som aj ja mala obavy že sa mi stane to isté. Ale našťastie mi pred pár dňami dorazili všetky veci čo som si vybrala. Neuveriteľne mi odľahlo keď som ich dostala, lebo som sa na ne už tešila.

      Odstrániť
  2. Poznám tento eshop ale ešte som od nich neobjednávala nejak ma to neláka. Ale pekný článok

    Discoveringglam

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, mňa ich stránka a aj ponuka zaujali a som zvedavá aké budú veci čo som si vybrala :)

      Odstrániť
  3. Jééj pekný wishlist. Tie druhé šatky sa mi veľmi páčia.

    NINAVE

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tuhle stránku znám jen díky blogům, ale vždycky se mi z ní všechny věci líbí :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som ju objavila vďaka iným blogom a preto ma veľmi potešil ich email s ponukou spolupráce. Majú fakt pekné veci.

      Odstrániť
  5. Pretty wishlist! Would you like to follow each other on GFC? Just let me know :)

    astadek.blogspot.com
    Asta,xx

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Odpovede
    1. Aj mne sa asi najviac páčia, tá farba je ako stvorená na jeseň :)

      Odstrániť
  7. I love your wishlist hope you get all of them
    Would you like to follow each other, please let me know? would you like to give me a visit on My Blog

    Glamorous without the Guilt

    OdpovedaťOdstrániť
  8. I love the first jacket :)

    If you want us to follow each other, let me know on my blog
    xoxo

    https://badassvampire.blogspot.rs/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. tie bordové šaty vyzerajú úžasne :)
    Pozývam ťa ku mne na blog, kde prebieha giveaway. Budem rada ak sa zapojíš :)

    OdpovedaťOdstrániť