1. augusta 2016

Júlové Radosti

Vitajte u ďalšieho článku, tentokrát to bude tradičné zhrnutie mesiaca. V mesiaci júl som toho veľa zažila, urobila pár radikálnych zmien a rozhodnutí. Ako napríklad zmena práce, farby vlasov a aj ich dĺžky. Ale to najväčšie rozhodnutie ktoré som urobila sa týka môjho veľkého sna. Povedala som si, že je na čase konečne začať niečo robiť pre jeho uskutočnenie a nie to len neustále odkladať. O čo ide nepoviem ale iba naznačím, no aj tak si myslím, že sa všetci dovtípite. 

To, že v nákupných centrách na nás všade striehnu veľké zľavy a výpredaje je šialené. A nedá sa tomu odolať aj keď sa človek veľmi snaží. A tak som si nakúpila aj ja par ,,nevyhnutností" za skvelé ceny. Kabát- Berska 14,99 eur   Top- H&M 7 eur

Ozdoby do vlasov v podobe rôznych čeleniek, koruniek a šatiek neodmysliteľne patria k letu a tak som si aj ja pár zaobstarala :) Určite ich hodlám využiť či už pri fotení alebo v outfitoch.

Zmena vlasov bola u mňa celkom spontánna. Najskôr som si dala len podstrihnúť a spostupniť vlasy ale nakoniec som skončila o polovicu s kratšími vlasmi. Dva dni som si zvykala na svoj nový strih. Celkom sa mi páčil ale niečo tomu chýbalo a tak som si kúpila veci potrebné na odfarbenie vlasov a pustila sa do ombre. 

Jedna z najväčších radostí tohto mesiaca je môj nový objektív Nikkor 50 mm. Dlho som uvažovala nad jeho kúpou a po zvažovaní a rozhodovaní som si jedného dňa povedala, že si ho konečne kúpim a začnem robiť to čo ma v živote baví a napĺňa. Pomaly na tom pracujem a konečne uskutočňujem svoje sny.

To je odo mňa na dnes všetko. Ako ste mohli vidieť júl bol plný zmien a nákupov. 

Ako ste prežili tento mesiac vy? Krásny zvyšok dňa.

Andrea Nalens

21 komentárov:

  1. Super vecicky najme objektiv, ja si prave nan setrim :) a nemozem sa dockat kedy si ho konecne kupim. Len este nie som rozhodnuta, aky tip by som chcela. Daj potom vediet ako sa ti s nim foti, ja sice budem potrebovat canon, ale myslim, ze by v tom nemal byt velky rozdiel

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne. Ja som si naň tiež musela najskôr našetriť ale teraz mi robí obrovskú radosť :) Mne sa s ním fotí veľmi dobre aj keď som si musela najskôr naň zvyknúť je to niečo úplne iné.

      Odstrániť
  2. tie vlásky máš krásne :) veľmi ti to pristane a páči sa mi to v drdole, kedy tak pekne vynikne rozdiel medzi korienkami a končekmi :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Veronika :) Bola s tým práca to odfarbovanie mi zabralo niekoľko hodín a preto ma teší, že sa ti to páči :)

      Odstrániť
  3. Vlasy má super (: ale aj predtým boli krásne. A foták nech ti slúži, teším sa na fotky. Júl bol u mňa taký pracovno-oddychový, dúfam, že aj august bude taký.

    Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Daniela, budem sa snažiť čo najviac s ním fotiť :) To som rada, že sa ti vydaril a určite aj august bude skvelý :)

      Odstrániť
  4. Krásné věci jsi si koupila :) Držím palce, aby jsi si sen splnila :)

    Na mém blogu právě probíhá giveaway, budu rada, když se zúčastníš :)
    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti Dominika za krásny komentár a aj za pozvanie na giveaway :)

      Odstrániť
  5. To ombré Ti opravdu moc sluší a ty květinkové čelenky k tomu budou opravdu top! :) Možná se mi na Tobě líbí i světlejší vlásky více jak tmavé :).

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne za milý komentár, už sa teším na fotenia s tými čelenkami :D

      Odstrániť
  6. Great items Really interesting post...thx for sharing! xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you so much for your lovely comment :)

      Odstrániť
  7. Wonderful review! Very nice blog :)

    Let me know if you'd like us to follow eachother on GFC and Google + and keep in touch
    Come visit → PANAMA ASTI


    Have a nice day !

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nádherný článok! Tento top z h&m je úžasný! ♥
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :) nestál viac ako 7 eur :)

      Odstrániť
  9. Nádherné :-) Ty vlasové doplňky se mi moc líbí :-) A objektiv je najlepší :-) Nikon je úžasná značka. Já fotím D5200 :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten som chcela pôvodne ale nakoniec som sa uspokojila s D5000 ale teraz si brúsim zuby na D7200 :D Tak hádam si ho kúpim, čím skôr tým lepšie :)

      Odstrániť
  10. Great items. I really like this post. :)

    I am following you on bloglovin' and GFC.

    pwiepassion.blogspot.de

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Takto pred rokom som si ja zadovážila ten objektív, tak želám nech dobre slúži a nech sa ti s ním perfektne fotí! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj na základe tvojích krásnych fotiek som sa preň aj ja nakoniec rozhodla :) Ďakujem krásne :)

      Odstrániť