10. augusta 2016

Holiday Outfit No 1

Krásnu stredu prajem, neviem aké je počasie na Slovensku ale zato ja si užívam krásne počasie na jednom ostrovčeku len kúsok od Zadaru. Už som tu 4 dni a plánujem tu ešte ďalších 6 pobudnúť. Takže sa môžete tešiť na veľa, veľa fotiek a aj na ďalšie outfity.

Konečne som si našla čas a nafotila tento môj asi najobľúbenejší outfit, ktorý sa skladá z overalu v staroružovej farbe a vzorovaného kimona. Jemné farby pekne nechajú vyniknúť opálenie a zlaté doplnky to celé len pekne podčiarknú :) Outfit je veľmi pohodlný a cítim sa v ňom priam fantasticky! 

Overal-New Look

Kimono-New Look

Sandálky-CCC

Prstene-C&A

Ako sa Vám páčil dnešný outfit? A čo najradšej nosíte keď ste na dovolenke pri mori? To je odo mňa na dnes všetko. Už čoskoro bude krátky článok s fotkami z dovolenky a potom, ďalší väčší. Zatiaľ ma môžete sledovať na instagrame, kde každodenne pridávam fotky. 

Andrea Nalens

32 komentárov:

  1. Ten overal je dokonalý. Už som ho obdivovala na instagrame.

    Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásny outfit. Ja som sa z dovolenky vrátila v piatok. Na dovolenke najradšej nosím sukne a k nim nejaké pekné farebné topy.

    NINAVE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne NINA VE. A kde si bola?? Ja som si toto leto na sukňe netrúfla, mám všetky Ačkového strihu a hrozne fúkal vietor :)

      Odstrániť
  3. Overal má překrásnou barvu! ♥ Užívej si dovolenou :)


    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásne fotky :) u nás na slovensku bohuzial prsí:(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, no ono to už asi ani lepšie nebude tu na Slovensku :( Leto je viac menej už u konca. :((

      Odstrániť
  5. Amazing look !
    http://goldbeautyyy.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Riadne sa mi páši ten prsteň z ľavej strany(na pravej ruke?):)) krásny je a tebe toto velmi pristane a hlavne si to tam užite:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Roumí za nádherný komentár, ani nevieš ako ma potešil :)

      Odstrániť
  7. Odpovede
    1. Thank you so much for your lovely comment :)

      Odstrániť
  8. Beautiful! Hope you have a lovely new week.

    STYLEFORMANKIND.COM
    Bloglovin

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Great look!
    Yes, we can follow each other :)
    Now it's your turn.
    xoxo

    Basicshiteveryday.blogspot.de

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Oh my gosh! Such a gorgoeus outfit for a gorgeous girl. I love this. I hope we can be good blogging friends/sisters. I love this blog of yours.

    XOXO - Lovingrose_

    New Post: http://lovingrosestyle.blogspot.com/2016/08/Jords-wood-watches.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you very much. Your comment make me very happy. Have a nice day :)

      Odstrániť
  11. So so pretty, I love that colour and all your accessories :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. you look amazing! i followed you via google + :* feli, www.felinipralini.de

    OdpovedaťOdstrániť
  13. You look beautiful dear *_*
    Maybe we can follow each other on GFC ?
    Let me know :*

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Tu ti to neskutočne pristane! Krásny outfit :) Škoda že už je leto preč :(
    Ale budem sa určite tešiť aj na tvoje jesenné outfity :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Veronika. Tvoj komentár mi urobil veľkú radosť, budem sa snažiť aby jesenné outfity boli zaujímavé a pekné.

      Odstrániť