18. augusta 2016

Floral Jumpsuit- Summer Holiday Outfit No 2

 Ahojte a som tu opäť s ďalším letným, dovolenkovým outfitom. Dúfam, že sa vám bude páčiť aspoň rovnako ako ten predchádzajúci. Toto leto som si obľúbila všetko kvietkované a pásikavé a preto tento overal nosím tak rada. Je veľmi pohodlný a výrazný, takže si nemusím robiť veľké starosti s doplnkami. 


Outfit je ako stvorený na letné, horúce dni. Je z ľahkého a vzdušného materiálu a veľmi pekne ukáže na postave. Mám ho už dlhšie, ale až toto leto som ho začala konečne nosiť. Bolo potrebné na ňom porobiť pár úprav ako napríklad zmenšiť výstrih a z dlhých rukávov urobiť trojštvrťové. Ale myslím si že sa tieto malé úpravy vyplatili. 

Overal- New Look 

Okuliare- H&M 

Náušnice-New Look

Tak to je odo mňa všetko. Dúfam, že sa vám dnešný článok páčil, pomaly pracujem na druhej časti dovolenkového článku, ktorý by mal byť hotový v priebehu pár dní. Majte sa krásne a prajem pekný zvyšok dňa.

Andrea Nalens

8 komentárov:

  1. Great look dear! :)
    kiss
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sluší Ti to :).
    Já osobně jsem chtěla už nějakou dobu overal, ale prostě mi přijde, že mi žádný nesluší :/. A to jsem jich už vyzkoušela více. Asi se budu muset obejít bez něj :D.

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. This outfit is amazing and you look gorgeous!

    OdpovedaťOdstrániť