11. augusta 2016

Chorvátsko 2016 časť PRVÁ

Krásny štvrtok prajem! Presne 5 dní som už na tomto krásnom ostrove a ešte ďalších 5 dní tu aj pobudnem. Preto som sa rozhodla práve dnes v polovici mojej druhej letnej dovolenky urobiť tento článok. Pôvodne som plánovala urobiť iba taký mini článok s 2-3 fotkami, ale vo foťáku sa mi nazbieralo veľa dobrých fotiek o ktoré by som sa s vami chcela podeliť.  

Cesta prebiehala veľmi dobre, ale to bude asi tým, že som ju skoro celú prespala ako je u mňa zvykom. Zobudila som sa až tesne predtým než sme mali nastupovať na trajekt ktorý nás zo Zadaru mal prepraviť na náš dovolenkový ostrov.

Pláž máme iba pár metrov od ubytovania. Takže nemusíme so sebou vláčiť veľa zbytočností. Keď niečo potrebujeme tak si po to zájdeme dovnútra a za 2 minúty sme opäť na súkromnej pláži pri mori. Môj nový balzam na pery Eos momentálne všade beriem so sebou a zobrala som ho aj k moru :)


Mesto je nádherné, všade samé palmy a krásne malebné staré domčeky s drevenými okenicami, ktoré dodávajú miestu tú správnu atmosféru.

Jedlo je viac ako dobré a to nehovorím iba o tejto pizze. Áno aj tá bola fantastická ale aj miestne špeciality  stoja za vyskúšanie.


Dúfam, že sa Vám dnešný článok páčil a aj fotky. To je odo mňa na dnes všetko. Prajem krásny zvyšok dňa. 

Andrea Nalens

15 komentárov:

  1. Amazing photos!
    http://goldbeautyyy.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherné fotky, uži si zvyšné dni dovolenky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jééj krásne fotky. Prajem ešte príjemny zvyšok dovolenky.

    NINAVE

    OdpovedaťOdstrániť
  4. užívaj si dovolenku a teplé počasie, keďže tu je už trošku chladnejšie :) príjemnú dovolenku ;)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som vždy radšej ked niekto pridá viacej fotiek ako len tri krásne tam je naozaj:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nice post and thank you for visiting my blog and of course I would like to follow each other blogs I already follow you so now it's your turn to follow my blog, have a good day

    https://elegant-e.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť

  7. I loved the pictures, thank you for visiting my blog I am already following you
    coisasde-ana.blogspot.com.br

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Croatia sounds an amazing place to visit! You'r photos are amazing :o

    NEW GET THE LOOK POST | The Afro Boy Low Cost School Look
    ×Pieces Of Me, Blog
    ×@mgouveiaa, instagram
    ×Facebook Official Page

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nice post!
    Kisses.❤
    http://www.amordeluaazul.com.br/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Following each other sounds good :)

    Greetings from Germany
    Rabea
    http://whitehorizons-blog.blogspot.de/

    OdpovedaťOdstrániť