3. augusta 2016

Balea Super Soft telové mlieko s voňou vanilkovej zmrzliny

Ahojte, dlho sme tu nemali žiadnu recenziu a tak som sa rozhodla to dnes napraviť. Nedávno ma v drogérii zaujalo toto telové mlieko, najskôr obalom a neskôr po jeho otvorení hlavne vôňou. Musela som si ho kúpiť.

Milujem všetko vanilkové, vanilkovú vôňu, jej chuť a hlavne najviac vanilkovú zmrzlinu. A preto som si kúpila práve toto telové mlieko s vôňou vanilkovej zmrzliny.Veď kto by nechcel voňať ako jeho najobľúbenejšia zmrzlina? :D A navyše ľahké telové mlieko sa dobre rozotiera a rýchlo vstrebáva. Pokožku zanecháva vďaka obsahu mandľového oleja jemnú, hydratovanú a samozrejme aj krásne voňavú. 




Konzistenciu má klasickú krémovú ale trošku vodovejšiu, ničím sa nelíši od ostatných telových mliek. Je to tá tipická kvalita na akú sme u Baley zvyknutý, jemné a príjemne voňavé produkty ktoré sú kvalitné a hlavne za dobré ceny. Telové mlieko ma  vyšlo tuším na necelé 2 eurá.

Balenie je 200 ml čo bohato stačí na telové mlieko. Aj motív na obale je veľmi pekný, zmrzlinový vozík a veľká vanilková zmrzlina posypaná farebnými cukríkmi je dobrý  nápad. V drogérii majú ešte ďalše zaujímavé telové mlieka od Baley s príjemnými a tak trošku netipickými ovocnými ale aj  sladkými vôňami. Určite sa chodťe na ne pozrieť.

Tak ako Vás zaujalo toto telové mlieko? Je to vaša šálka kávy alebo máte radšej na leto niečo sviežejšie a citrusové? To je odo mňa na dnes všetko, majte sa kráse.

Andrea Nalens

23 komentárov:

  1. Nevypadá vůbec špatně, navíc vůně vanilkové zmrzliny - to se jen tak nevidí :D:)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Má veľmi príjemnú vôňu, určite sa naň pozi v drogerii :)

      Odstrániť
  2. Mlieko vyzerá zaujímavo, no v lete mám radšej svieže a citrusové vône. Ale je super, že Balea ponúka aj takéto netradičné kombinácie vôní :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som doteraz používala na leto výlučne citrusové alebo sem tam kvetinové vôňe. Toto telové mlieko ma zaujalo a musela som ho jednoducho vyskúšať :)

      Odstrániť
  3. Vůně musí být božská! ♥ Určitě si toto tělové mléko půjdu alespoň očuchat :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za pekný komentár a choď, rozhodne odporúčam aspoň ovoňiať :)

      Odstrániť
  4. Vyzera to mňamka, ty musíš byť potom k sežraani:))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Very nice blog :)

    Would you like to follow each other on GFC and Google +?
    I'll follow back after it
    Come visit → PANAMA ASTI


    Have a nice day !

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Obal má naozaj nádherný! ♥ a určite musí voňať skvelo!
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Už na prvý pohľad ma zaujal obal, je fakt krásny. :) Telové mlieka milujem aj keď som na ne lenivá. :) Musí vonať krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ich tiež nepoužívam veľmi rada ale teraz v lete a hlavne po opaľovaní nemám inú možnosť lebo moja pokožka je viac ako suchá. A tak siahnem radšej po nejakom tom voňavom telovom mlieku :)

      Odstrániť
  8. Vyzerá fakt krásne, určite ho potrebujem! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Haaa to isté som si povedala aj ja keď som ho objavila v drogerii :D

      Odstrániť
  9. O mléku čtu poprvé, musí vonět úžasně!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno to máš pravdu určite sa chod naň pozrieť do drogerie :)

      Odstrániť
  10. Hi, wow, interesting product. I'm your new follower # 309 if you want, come to my blog ♥

    http://teresaemme.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť