3. júla 2016

Trip to Miramare Castle

Ahojte a vitajte u ďalšieho článku v ktorom sa vrátime späť k mojej nedávnej dovolenke v Taliansku. Nepatrím k ľuďom čo chodia na dovolenku iba kôli moru, mám radšej aktívnu dovolenku, kde uvidím aj niečo zaujímavé, navštívim pár historických pamiatok a miest. A tak to bolo aj s touto. Navštívila som krásny zámok Miramare a chcem sa prostredníctvom tohto článku podeliť s vami o zážitky a hlavne o moje fotky z tohto výletu.


Na zámok Miramare som sa chcela ísť pozrieť už pred pár rokmi, ale nevyšlo to. Preto sme to tento rok napravili a išli sa naň konečne pozrieť. Tento nádherný zámok sa nachádza na talianskom pobreží iba pár kilometrov od mesta Terst. Cesta k nemu je lemovaná stromami a čistučkým morom s útesami. K zámku patria aj krásne záhrady a park, kde sa dá poprechádzať. 

Prehliadka zámku pozśtávala z dvoch častí a to z prehliadky izieb a múzea. Na prízemí boli pôvodné izby majiteľov a teda sme mohli nahliadnuť trošku do minulosti a pozrieť sa ako žili ľudia v 19. storoči. Dokonca sme videli aj krásnu modlitebnú kaplnku priamo v zámku. V múzeu boli zase rôzne fotografie a zaujímavé historické fakty. Prehliadka zámku nás vyšla iba 5 eur čo je neuveriteľne dobrá cena za osobu. Nemali sme sprievodcu a tak bolo na nás koľko času tam strávime, ak sa nám zapáčila nejaká miestnosť mohli sme tam ostať dlhšie a prehliadnúť si ju o niečo detailnejšie.  

Aj okolie zámku a jeho záhrady stoja za pozretie. Poprechádzať sa v príjemnom prostredí, len tak si posedieť na lavičke a pokochať sa krásnym výhľadom. Vidieť rôzne fontány či iné zaujímavosti.

To je odo mňa na dnes všetko. Ako sa Vám páčil dnešný článok? Boli ste už na tomto krásnom zámku? 

Andrea Nalens

18 komentárov:

  1. Nebola som, ale vyzerá to tam krásne (: Inak, krásny top. Odkiaľ je?

    Lifestyle & beauty by Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak budeš mať príležitosť určite tam choď :) A top mám z Bersky :)

      Odstrániť
  2. Look an amazing place to visit, my dear :D
    You look so pretty :D

    NEW TIPS POST ₪ Healthy Hair on Summer
    Pieces Of Me, Blog Pieces Of Me on Facebook@mgouveiaa, Instagram

    OdpovedaťOdstrániť
  3. this post is so lovely and the pics are so mesmerizing..
    xx

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne fotky, muselo to tam byť naozaj parádne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, bolo tam nádherne hlavne zámok ale aj jeho okolie a záhrady sú krásne :)

      Odstrániť
  5. Krásné fotky :) Moc se mi líbí ten top, co máš na sobě :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :) Ten je z Bersky ale aj v Stradivarius majú podobné :)

      Odstrániť
  6. nice pictures my dear
    xxx
    Winnie
    http://itsjustwinnie.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Prekrásne miesto a nádherné fotky :) Máš na sebe krásny top :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásne fotky a ten top ti veľmi pristane. V Taliansku som ešte nebola, ale je to môj sen. :)

    http://www.accessoriesforbeauty.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Zuzi určite sa ti toj sen splní a pôjdeš do Talianksa, je tam naozaj krásne :)

      Odstrániť
  9. Krásne fotky tiež mám rada takéto výlety kde niečo aj uvidím, a ten výhľad je parádny :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, tieto výlety sú podľa mňa najlepšie lebo človek vidí aj kus historie a má viac zážitkov :) Nie je to iba také dovolenkovanie pri mori :D

      Odstrániť
  10. Vyzera to tam velmi pekne :) a posledna fotka je strasne cool

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, sonm rada, že sa fotky páčia :)

      Odstrániť