25. júna 2016

Summer Look No 1


Krásny slnečný deň prajem! Áno, ja viem, je to neuveriteľné, ale konečne prichádzam s outfitovým článkom. Toto je prvý outfit tohto roku a zároveň aj prvý letný look. Musela som ísť až na dovolenku, aby som si našla čas a nafotila ho. Dúfam, že sa Vám bude páčiť. Hlavnou dominantou tohto outfitu je červený top s odhalenými ramenami a klasické šortky s vysokým pásom.

Tieto topy som si veľmi obľúbila a rada ich nosím, pretože sú úplne perfektné na horúce letá a veľmi ľahko sa dajú s kombinovať a aj preto ich mám veľa a v rôznych farbách či vzoroch. Sú veľmi príjemné na nosenie a ako som už povedala dajú sa krásne skombinovať. A to, že vyzerajú fantasticky hádam nemusím ani spomínať. Outfit som ozvlášnila o trošku nezvyčajné gorálikové topánky. Ďalej som zvolila klasickú hnedú strapcovú kabelku a zlaté hodinky. Šperky som vymenila za krásne metalické tetovania. 


Top- Stradivarius

Šortky- New Yorker

Topánky- Office Shoes

Kabelka- New Look

Hodinky-Michael Kors


Ako sa Vám páčil dnešný outfit? Aj vy ste si obľúbili tieto krásne topy s odhalenými ramenami tak ako ja ? 

Andrea Nalens

26 komentárov:

  1. Veľmi ti to sekne :). Červená ti naozaj ide. Aj espadrilky sa mi páčia, majú zaujímavý vzor, ktorý nie je príliš preplácaný a je ľahko kombinovateľný.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, som rada, že sa ti môj outfit páči. Do espadriliek som sa zamilovala a musela ich kúpiť. To že mali výhodnú cenu bolo ešte ďalšie +

      Odstrániť
  2. You look so classy. Love the bag! Have a great weekend! xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you so much for your lovely comment.

      Odstrániť
  3. Beautiful style, I love this look :)

    Camille xo

    www.cococami.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you Coco Cami your comment make me happy :)

      Odstrániť
  4. You are so pretty and I loved that red look xx

    www.beautiliciousd.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Och thank you so much for your comment. You are so nice :)

      Odstrániť
  5. u are so pretty omg!! i will follow you xx :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you Diana for your comment and following my blog :)

      Odstrániť
  6. I love this outfit! Everything is soo perfect! And you are beautiful! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you Maria your comment make me very happy.

      Odstrániť
  7. I'm so following your blog ! Love your style , hair , everything ! Congratulations for the amazing posts !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you for following my blog and nice comment :)

      Odstrániť
  8. Tak toto je krásné! Opravdu moc Ti to sluší. Za mě kraťásky a taška top ♥.
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem to krásne EsVeronica za milý komentár. Ani nevieš ako veľmi ma potešil :)

      Odstrániť
  9. Veľmi pekný outfit.. Vzájomné sledovanie ma poteší. Ale sleduj ma aj na youtube ak ťa môžem poprosiť. Ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujjem krásne a samozrejme, že budem sledovať aj tvoj youtube kanál :)

      Odstrániť

  10. Super blog. I really like the way you write posts. I am Beginners and I would like to comment on me and uclanis in my blog if it is not a problem.

    http://selenatorforever651.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you very much for your lovely comment :)

      Odstrániť
  11. the red is your color!!

    kisses dear
    www.aprendiendoaquererme.com

    OdpovedaťOdstrániť