11. júna 2016

Letné líčenie plné farieb

Krásne sobotné poobedie všetkým! Neviem ako u vás ale tu v Bratislave máme hrozné počasie, pred chvíľou aj pršalo ale aj tak pevne  verím, že si tým nenecháme pokaziť voľno. Leto aj keď to tak momentálne nevyzerá ale je v plnom prúde a preto som sa rozhodla dnes urobiť letné líčenie plné farieb, ktoré vynikne a hneď upúta pozornosť. Dúfam, že sa Vám bude páčiť a vyskúšate ho.

Urobiť farebnú linku dokáže každý ale ombre? Tie sú už o niečo náročnejšie. Ale nemusíte sa báť, s troškou trpezlivosti to pôjde. Ja som si zvolila kombináciu tyrkysovej, modrej a fialovej.  Ale aké farby si zvolíte to je len na vás a vašej fantázii.

Ako na to:  Ako prvé som si na celé viečko naniesla podkladovú bázu. Potom som pokračovala nanesením svetlého tieňu na celé viečko. Hnedý tieň som naniesla do ohybu oka a vytieňovala ho. Pomocou tekutého korektoru som si nakreslila linku na ktorú som postupne aplikovala farebné tiene. Čiernou linku som naniesla pod tú farebnú, čím som zvýraznila celé líčenie. Na záver som už len naniesla riasenku. K tomuto líčeniu sa mi veľmi hodil jemne ružový rúž ale pekne by ukázal aj staroružový alebo dáky neutrálny nude. 

Tak čo trúfate si na ombre linky, páčia sa vám a nosíte ich? Píšte mi vaše názory poprípade ďalšie farebné varianty. Poteším sa každému vašemu komentáru.  To je odo mňa všetko. Prajem krásny zvyšok dňa.

Andrea Nalens

28 komentárov:

  1. The color combination match gorgeously and I am excited to try it ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Líčenie je úplne nádherné (: ten nápad s ombre linkami sa mi páči (: určite vyskúšam.

    Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Daniela za milý komentár, ktorý ma veľmi potešil :) Potom mi daj vedieť ako dopadla tvoja verzia ombre linky :)

      Odstrániť
  3. Linky sa ti veľmi podarili, skutočne krásne-závidím :) Ja by som takéto ombre linky zrejme nezvládla, nakoľko už dlhý čas linky nenosím.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne za tvoj komentár urobil mi veľkú radosť :) Určite by si ich zvládla, keď už raz vieš robiť linky tak to nezabudneš aj keď si si ich dlhšie nekreslila :)

      Odstrániť
  4. toto je krásna kombinácia farieb,aj na bežné nosenie :)
    ja si linky nerobím veľmi rada, aj keď niekedy je to nevyhnutné, ale nepatrí to medzi moju obľúbenú časť líčenia :D včera som sa kvôli nim 3krát odličovala :D
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, je to také oživenie líčenia :) To poznám moja sestra je na tom rovnako :) A popravde ani mne sa nie vždy podaria na prvý krát. Hlavne ráno keď idem do práce to je katastrofálne :D

      Odstrániť
  5. I really like the blue and black contrast that you have added <3

    http://ohladymania.blogspot.com/

    .

    OdpovedaťOdstrániť
  6. This is a beautiful look, the eyeliner is amazing and you are such a beauty :) You have a wonderful blog, would you like to follow each other?

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Gorgeous makeup))
    http://www.alinatheone.ru

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Líčenie sa mi veľmi páči :) Modré linky ma neuveriteľne lákajú... no mám okuliare s malinovým rámom a mám pocit, že by sa tie dve farby na očiach bili... Čo myslíš? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne to ma veľmi teší :) Tak a čo keby si skombinovala modrú s ružovou a bordovou? To je tiež veľmi pekná kombinácia a určite by pekne ukázala s tvojími okuliarami :)

      Odstrániť
  9. Love this look! Let me know if you want to follow each other!

    www.thefancyfashioncastle.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Amazing look! I'm following you, I hope you will follow me back ♥ http://marized.blogspot.ba/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Nice post.
    https://chicporadnik.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. I love your make up but especially your eye make up *_*
    xoxo different is better <3

    OdpovedaťOdstrániť
  13. I love creative people, and your look with this really nice blue eyeliner is amazing. Perfect for summer. And looks really great on you.

    If you like some support on GFC, pleas let me now.

    Blog: http://www.sugarloveblog.com/

    OdpovedaťOdstrániť