30. júna 2016

Júnové Radosti

Ani sme sa nenazdali a mesiac JÚN je u konca. Mne ubehol neuveriteľne rýchlo aj vďaka dovolenke, ktorú som pred týždňom absolvovala a o ktorej si môžete prečítať TU.  Mesiac jún sa niesol v podobe nákupov, lebo som zistila pár dní pred dovolenkou že mi chýba neuveriteľné množstvo vecí ako napríklad nové plávky, žabky, sandálky, šortky a podobné nevyhnutnosti na dovolenku. A tak som behala skoro každý deň po nákupných centrách v Bratislave a nakupovala. Väčšinu vecí som si úspešne kúpila až na plavky ktoré nie a nie si vybrať. Nakoniec som si tie svoje vysnívané  kúpila až na dovolenke. A som z nich nadšená.  Po dovolenke som ešte pár dní ostala u rodičoch na návšteve, kde som sa hrala s našími 6 rozkošnými malými havkami. Takže som v skutku prežila krásny a pohodový jún. Dúfam, že júl bude minimálne taký dobrý ako tento mesiac, ak nie aj lepší. A teraz prejdime k veciam ktoré mi v mesiaci jún urobili najväčšiu radosť.

Yankee Candle Garden Sweet Pea: Slávne a krásne voňavé sviečky, ktoré netreba hádam nikomu predstavovať. Mňa si získala táto krásne svieža kvetinová vôňa. Určite môžem len a len doporučiť ak si neviete vybrať z množstva vôni tak siahnite po tejto. 

Sviečka s ružami: A ostaneme pri tých sviečkach, no nie je nádherná? Keď som ju uvidela musela som si ju kúpiť je to krásna dekorácia do bytu, ktorá nestála viac ako 3 eurá a rozhodne ju nemienim ničiť zapaľovaním. :)

Plavky: Nádherné kvietkované, tyrkysové plávky so zaujímavým viazaním po bokoch si ma hneď získali. Veľmi pekne ukážu a sedia perfektne :)

Pacco Rabanne Olympea Aqua: Ešte v jeseni som si veľmi chcela kúpiť klasickú Olympeu, ale neodhodlala som sa  k tomu. Preto, keď som uvidela túto letnú novinku Olympea Aqua, neváhala som a hneď si ju kúpila. Parfum má krásnu sviežu a intenzívnu vôňu,  ktorá dlho vydrží.  Môj favorit na toto leto je teda jasný! 

Kabelka je z Cropp a stála niečo cez 15 eur.

Kvety tie vždy potešia, hlavne keď ich dostanete len tak z lásky :)

A čo Vám urobilo najväčšiu radosť v tomto mesiaci ?? Dúfam, že sa Vám moje Júnové radosti páčili, to je odo mňa na dnes všetko a prajem krásny zvyšok večera :)

Andrea Nalens


15 komentárov:

  1. Na své 18. narozeniny jsem dostala od přítele 18 růží. Byl to krásný dárek! Dovedu si představit, jak tě potěšily. Mimochodem máš moc krásné plavky. Mně největší radost udělalo to, že mi konečně začínají prázdniny! Hezký víkend. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Svíčka s růžičkami je dokonalá, ani se ti nedivím, také bych ji nezapálila :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Yankee Candle bych si někdy ráda pořídila! :) Jinak kytky mě také vždy potěší :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wau tie sviečky sa aj mne hrozne páčia :) som rada že si mala pohodový mesiac a aj plavky sú skvelé ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Beautiful Photos :)
    http://www.alinatheone.ru

    OdpovedaťOdstrániť
  6. lovely post! Happy Friday :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. MMMM, beautifull swimmsuit :)
    You have very nice blog :)
    If you want you can folow mine on missymj.blogspot.rs
    I already have your :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. great post!
    One kiss
    http://elrincondepaulagc.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Plavky sú veľmi zaujímavé, tiež nejaké zháňam, no zatiaľ som nič (čo by potešilo moje srdce) nenašla :D.
    www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tá sviečka musí mať fantastickú vôňu a krásne plavky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Follow me via gfc and I follow back

    www.changeable-style.com

    OdpovedaťOdstrániť