27. júna 2016

Holiday in Italy 2016

Krásne deň všetkým! Ako iste viete pred pár dňami som bola na dovolenke v Taliansku. Krásne som si tam oddýchla, načerpala veľa energie a čo to pofotila. Dokonca sme podnikli aj menší výlet na krásny zámok Miramare ale o tom chystám samostatný článok takže poďme späť k dovolenke a výlet necháme na ďalší článok. Počasie nám zo začiatku veľmi neprialo, prvé dva dni boli chladnejšie a upršané, ale potom sa to všetko krásne napravilo a slniečko nám svietilo po zvyšok dovolenky.  More bolo príjemne teplé a na moje prekvapenie aj čistučké. K dispozícii sme mali aj bazén a tak som doobeda chodila k moru a na večer zase do bazéna. Tý čo ma poznajú vedia, že som sa zamilovala do Talianska, chodím tam veľmi rada a zbožňujem ich malé útulne mestečká, dobré jedlo a svojský spôsob života. A preto sa vždy tam rada  vraciam. Tento rok som bola v Taliansku aj s moím priateľom, ktorý navštívil túto krásnu a čarovnú krajinu prvý krát a taktiež sa do nej zamiloval :) Ešte sme z tadiaľ ani neodišli a on už plánoval ďalšiu dovolenku aby sa tam mohol čím skôr vrátiť.



Niekedy mám naozaj šťastie zachytiť takéto krásne momentky, ako je táto s čajkou.




Toto leto u mňa vedie Hawaiian Tropic Protective vodeodolný suchý olej s ochranným faktorom 15.


Tak ja mám jednu dovolenku úspešne za sebou a zároveň ešte jednu pred sebou v auguste, na ktorú sa už teraz veľmi teším. 
Ako sa Vám páčil dnešný článok? Boli ste už v Taliansku? Kam sa chystáte na dovolenku toto leto? Prajem krásny zvyšok dňa.

Andrea Nalens

28 komentárov:

  1. Oh so nice photos, I really hope you enjoy in Italy. And photos is beautiful.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you for your lovely comment. Yes I enjoyed my holiday :)

      Odstrániť
  2. Fantastic post dear! Hope you have a lovely day.
    Thanks for your lovely comment on my blog! I've followed you on GFC #288)) Hope you'll do the same:))

    http://fairyland111.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jé, nejradši bych se tak hne vydala!! Tak jste s přítelem pořádně zarexalovali :) Já tuto zemi naprosto miluji, hlavně jejich kuchyni :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno sme poriadne oddýchnutý, dlho sme neboli pri mori a už sme potrebovali vypnúť od reality a užívať si slniečka :) Aj ja mám takýto vzťah k Taliansku a keby môžem hneď tam idem bývať :)

      Odstrániť
  4. Every photo is so beautiful, but the one with the seagull is the best for me. <3
    Would you like to follow each other? I'm following you from now. :)

    http://couturecase.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Great pictures and story behind your visit to Italy,I'm sure its a lovely place to relax and you had fun.Loving your blog and your posts.Your new fan on GFC.Keep writing .You welcome to check out my page too and share your thoughts.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Beautiful photos

    http://modernastrega.blogspot.com.ar/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Naozaj skvelé vecičky :) inak máš krásny blog, dala som si ťa aj do sledovania :) poteší ma ak to aj ty opätuješ a keďtak aj zanecháš komentár :) neber to ako reklamu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :) Hneď idem navštíviť tvoj blog :)

      Odstrániť
  8. Nice photos!
    http://annahandtheblog.blogspot.pt/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Pekný článok a fotky. Do Talianska sa chystáme toto loeto a už sa veľmi teším.

    NINAVE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, poriadne si uži Taliansko, oddýchni a urob veľa veľa fotiek :)

      Odstrániť
  10. takže aspoň viete kam sa zase na dovolenku vrátite, rada by som už aj ja išla juuj:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno to hej :) Ale na ďalší rok už máme trošku iné cestovateľské plány takže Taliansko bude musieť počkať :) Neboj určite aj vy podniknete dáku parádnu dovolenku :)

      Odstrániť
  11. Úplně jsi mě navnadila na nějakou letní dovolenou u moře, fakt krásné fotky! :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som rada treba ísť niekam ak má človek šancu o tom je predsa leto :) A ďakujem za pekný komentár :)

      Odstrániť
  12. Nice photos. :)
    Would you like to follow each other? Just let me know, where (GFC, Twitter) you are following, and I follow you back. :)

    P&P style ♡ ☯ ☮ --- DIY --- fashion --- and more --- ☮ ☯ ♡

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you for your comment. And yes why not :) I will let you know :)

      Odstrániť