1. júna 2016

Aký bol mesiac Máj?

Ahojte dnes som sa rozhodla pre zmenu a tak namiesto klasických mesačných radostí za daný mesiac v tomto prípade by išlo o máj, som sa rozhodla pridať k článku taký menší súhrn z tohto mesiaca. Dúfam, že sa vám článok a aj fotky budú páčiť.

Máj mi ubehol ako voda, ani som sa nenazdala a už bol skoro na konci. Stihla som navštíviť rodinu a trošku sa zrelaxovať a oddýchnuť si v pohodlí domova a obklopená prírodou, ďaleko od uponáhľaného života. Zažila som krásne prechádzky po Bratislave spolu s mojím priateľom, skvelé nákupy pri ktorých sa človek dokáže super odreagovať a kopu zábavy. Pustila som sa aj do čítania kníh a začala sa učiť upravovať fotky vo photoshope ako ,,profík" (stále sa mám ale čo učiť a zlepšovať).

Kúpila som si tento krásny zápisník na recepty, do ktorého si pomaly zapisujem tie najlepšie recepty nielen z internetu ale najmä od mojich starých mám, lebo tie vedia vždy uvariť a napiecť tie najlepšie jedlá. 


V máji som aj dosť nakupovala, čakajú ma 2 dovolenky pri mori (1 už o necelé 3 týždne) a ja som nutne potrebovala doplniť svoj šatník o pár ,,nevyhnutných " kusov oblečenia. 

Keď už sme pri tom oblečení tu sú moje najčastejšie letné outfity poskladané z vecí, ktoré som si nedávno kúpila. Veľmi som si obľúbila pohodlné tričká a jednoduché šortky. 

Zamilovala som sa do granátového jablka, nie len že je zdravé ale aj mi veľmi chutí!

Jedna z kníh ktorú som v mesiaci máj dočítala a môžem Vám ju len a len doporučiť :

Na záver momentka zachytená u nás na záhrade. Celkom vydarená čo poviete?

Tak a taký bol môj MAJ, farebný, veselý a plný nových vecí. A vy ste ako prežili tento mesiac? Píšte mi vaše zážitky a iné zaujímavosti, ktoré sa Vám prihodili v máji. Prajem krásny zvyšok večera. 

Andrea Nalens



42 komentárov:

  1. I like your blog, I follow, I hope my blog and I hope you follow me.

    http://maquillajeandbeauty.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you for your comment I will follwed you back.

      Odstrániť
  2. Ty šortky jsou prostě bezvaňácké ♥. Všechny se mi děsně líbí!
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne za milý komentár som rada, že sa ti páčia :)

      Odstrániť
  3. tie outfity som videla na instagrame a sú krásne :)
    a o čom je knižka, keď sa smiem spýtať? :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj to som rada, že ma sleduješ aj na instagrame :) Kniha je trošku smutná hlavný hrdina skrýva tajomstvo a potom má nehodu, ostáva v kóme. Ale aj tak sa mi veľmi páčila trošku som si aj poplakala :)

      Odstrániť
  4. Lovely post dear! I am new follower GFC and hope you can follow me too) xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you for everything, following and nice comment too :)

      Odstrániť
  5. Thanks, I like your blog, I follow, I hope you follow me too. uliala.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you for your nice comment :) I will follow you back :)

      Odstrániť
  6. Lovely post dear! Would you like to follow each other? Let me know and I follow you back)

    verabelblog.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. thank you for your comment and YES we can wollow each other :)

      Odstrániť
  7. Follow you blog via GFC, please follow me back and have a nice day!

    http://ukrainianbeauty.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. I followed you, waiting for you follow back...kisses
    http://www.alinatheone.ru

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you so much I will follow you back :)

      Odstrániť
  9. Thank you for your comment on my blog!

    Yes, i follow you on GFC and bloglovin, please follow me back! ;oD

    Have a nice day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nice post. :)
    Thanks for commenting on my blog. Sure, we can follow each other. Follow my blog, let me know when you do it and I'll follow back----> Fashion, Beauty and Style

    OdpovedaťOdstrániť
  11. it was a wonderful may... we can follow each other :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Thanks so much for your visit on my blog. Of course we can follow each other, I'm following you 277 :) http://bysinkj.blogspot.com/ https://www.facebook.com/ladyludatischenko?ref=aymt_homepage_panel

    OdpovedaťOdstrániť
  13. amazing post!! follow on GFC? x
    http://www.therunwhy.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you Carolina very much for your nice comment :)

      Odstrániť
  14. Love your blog and I am the follower #280 on GFC.
    I hope that you will follow me back <3
    Kisses

    OdpovedaťOdstrániť
  15. thanks for your lovely comment on my blog
    i already follow u on gfc, mind to follow me back?
    have a nice day

    http://my-product-tests.blogspot.de/

    Irina

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Wow! Amazing inspirations

    http://starlingdays.blogspot.com/2016/06/fashion-brand-madeos-made-with-love.html
    https://www.instagram.com/mira_shpak

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Pěkný článek a krásné fotky :) granátové jablko jsem nikdy nejedla, ale docela mě láká ho vyzkoušet :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, určite vyskúšaj je naozaj dobré a na leto veľmi osviežujúce :)

      Odstrániť