15. mája 2016

Všetko o mojích vlasoch

Ahojte, dnešný článok  bude dosť rozsiahly a zameraný na úplne všetko čo sa týka mojích vlasoch cez ich dĺžku, farbu, štruktúru až po starostlivosť. Tento článok som robila pred pár rokmi ale odvtedy sa toho veľa zmenilo. Vlasy mi o poriadny kus narástli a vymenila som aj vlasové prípravky, ktoré som predtým používala. A tak ma napadlo napísať o tom článok.

Moje vlasy sú prirodzene rovné, dlhé po pás a majú hnedú farbu s miernymi odleskami do červenej. Vlasy si farbím od svojích 14 rokoch a už som vystriedala nespočetné množstvo farieb, dokonca som vyskúšala aj čiernu, červenú, fialovú, zelenú a blond v podobe ombre. Napriek tomu čím všetkým si už prešli sú stále husté, lesklé a rozštiepenosť končekov je badateľná. No ale aj tak nie sú úplne perfektné. Mám takzvaný ,,tenký vlas" čo znamená že vlasy sa ľahšie zamotajú, sú s nimi problémy pri rozčesávaní a po umytí a nasledovnom vysušení vlasov fénom mi na hlave vznikne neposlušné hniezdo z malých vlasov, ktoré mi odstávajú všade možne a ja sa ich márne snažím skrotiť lakom na vlasy.  

Šampón: zvyknem dosť často striedať šampóny, lebo príliš časté používanie toho istého šampónu nie je pre vlasy dobré. Vlasy sú potom príliš zaťažené a obalené napríklad silikonmi alebo inými látkami, ktoré nepriaznivo vplývajú na vlasy. Tie sú potom akoby bez lesku a spľasnuté. Preto zvyknem šampóny obmieňať. Momentálne používam tento od Schwarzskopf. Je to Schauma Power Volume 48H stojí niečo málo cez 3 eurá myslím, je to to väčšie 400 ml balenie. Príjemne vonia a moje vlasy sú po umytí krásne objemné a lesklé.

Na rozčesávanie: pred niekoľkými mesiacmi som prestala úplne používať kondicionér. Vždy moje vlasy iba príliš zaťažoval a dodával im uľahnutý a niekedy aj mastný efekt. A tak som našla alternatívu pri rozčesávaní vlasov. Objavila som tento skvelý zázrak od Schwarzkopf a je to Ultimate Oil Express Repair Conditioner, ktorý si iba nastriekam na vlasy a potom ich hravo rozčešem. Používam ho skoro každý deň a na suché, niekedy aj mokré vlasy. Bez tohto prípravku by som sa iba s ťažkostiami rozčesala. Neviem si ho vynachváliť. Má fantastickú vôňu a aj jeho konzistencia mi vyhovuje. A jeho cena je okolo 4 eur. Nanášanie je jednoduché, iba pár krát pretrepem fľaštičku a nasprejujem na vlasy. Vždy iba od polovice vlasov smerom ku končekom, nikdy nie na korienky (nechcem mať predsa hneď mastné vlasy).

Lak ny vlasy: dlho som používala Got2b od Schwarzskopf ale ten mal veľmi tužiace účinky a hodil sa skôr pri účesoch alebo keď som chcela aby mi natočené vlasy vydržali počas celého dňa. Ale už som od kulmovania a natáčania vlasov upustila a preto som prešla na lak, ktorý nemá až také silné tužiace schopnosti a je vhodnejší na bežné, každodenné používanie. Tým lakom na vlasy je Matrix Vavoom v 500 ml balení a jeho cena bola 5,40 eur.

Batiste suchý šampón: to že som si veľmi obľúbila suché šampóny Batiste je o mne známe. Neraz som ich vychvaľovala v dákom článku. Sú ideálne pre odstránenie mazu z vlasov a navyše aj dodávajú mierny objem. Krásne voňajú a uľahčujú mi život. Teraz používam tento Oriental určený pre všetky typy vlasov, stál ma niečo málo cez 3 eurá. 

To je na dnes o mojich vlasoch všetko, dúfam, že sa vám článok páčil. Budem rada za každý váš komentár. Kľudne mi napíšte aké prípravky používate na vlasy vy. Majte sa krásne a prajem pohodový zvyšok dňa.                                             

                                                                                                         Andrea Nalens                                                                               

46 komentárov:

  1. Would you like to follow each other on GFC? Let me know if you follow me and I will follow you back.

    www.chicporadnik.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Yes of course thank you rof your comment. I will let you know :)

      Odstrániť
  2. Pěkný článek, máš krásné vlasy :) já na vlasy celkově moc přípravků nepoužívám a ani si je nebarvím :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krasne, ja si tie svoje farbím tak dlho, že keď si ich napríklad 4 mesiac enenafarbím, tak sa mi začnú rýchlejšie mastniť. Tak si ich musím potom zase nafarbiť už len z toho princípu aby neboli hneď na druhý deň mastné. Závidím ti, že más pekné vlasy ktoré nefarbíš :)

      Odstrániť
  3. Ozaj krásne vlasy! :) Moje vlasy vyzerali príšerne, potom som vysadila silikónové produkty sú ako nové :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Monica ja som mala toto isté pred 2 rokmi a tiež stačilo prejsť na iné produkty ktoré až tak nezaťažovali vlasy a bolo po probléme :)

      Odstrániť
  4. Very nice!
    Thanks for the visit on my blog...now I'm your follower.
    Have a nice day!
    My Tester Mania

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Amazing post, dear! :) Do you want to follow each other? If yes, please follow me with GFC, write a comment and I follow you back :)
    vesnamar.blogspot.rs

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you Vesna and of course I want :) I will let you know.

      Odstrániť
  6. hey dear,
    follow me via gfc, bloglovin and Facebook and i follow back

    --> BLOND GIRL <--

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Moc moc krásny článok ♥ Batiste je aj mojou jednotkou a sprej od Gliss Kur si neviem tiež vynachváliť :D
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za krásny komntár. Som rada, že aj ty obľubuješ suché šampony od Batiste :)

      Odstrániť
  8. Great post!
    I'm following you please follow me back ;)
    https://francescasblogg.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Hello dear,
    fantastic post!! Your hair looks amazing!
    I really like your blog, would you like to follow each other on GFC? Please let me know, it would be my pleasure!
    Hugs,
    LIANA LAURIE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you so much for lovely comment.And yes of course. I will let you know :)

      Odstrániť
  10. Hello darling!You look so pretty,would you like to follow each other?Let me know o my blog,so I follow back with pleasure.
    Kisses
    Ale
    http://alespinkfairytale.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. you are gorgeous :) very nice blog, would you like to follow each other?
    Geri Diaries

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Hello, thanks for coming to my blog..
    I like your blog!..You are so pretty and I envy so much your hair ;D
    for me it's fine follow each other.. I've already added you trough Friend Connect ;) I hope you follow back me :D
    (sorry for my bad English) See you soon.. kisses :-*

    http://mollyff.blogspot.it

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you Fabiana your coment make me happy. I will follow you back :)

      Odstrániť
  13. You ae so beauty! :D
    Best regards!
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Your hair look really good! I want mine to look like yours!
    Would you like to follow each other? If yes let me know.
    Best regards :)
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you Karolina for lovely comment. And yes please :) I will follow you back

      Odstrániť
  15. Here I am,now I follow back.
    Kisses
    Ale
    https://alespinkfairytale.blogspot.it

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Amazing post dear:)

    i'm following you via gfc, hope you can follow me back

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Wow, vyzkoušela jsi hodně barviček :D. Chtěla jsem zkusit zelenou, ale každý mi to rozmlouval :D. Moc pěkné vlásky máš! :)

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mňa odhovárali ale aj tak som to skúsila, síce za mesiac som sa hneď odfarbila zase na hnedú lebo s tou zelenou bol problém, veľmi sa vymývala. Ale apsoň som vyskúšala. Aj zlá skúsenosť je na niečo dobrá :D

      Odstrániť
  18. Amazing post

    http://modernastrega.blogspot.com.ar/

    OdpovedaťOdstrániť
  19. ahoj, chcela by som sa ťa opýtať, aku farbu na vlasy použivaš? :)

    OdpovedaťOdstrániť