4. mája 2016

Radosti za mesiac APRÍL


Krásny večer všetkým. Mesiac apríl mi ubehol ako voda, oslávila som svoje 21 narodeniny a užila si kopu zábavy s rodinou a priateľmi. Tento mesiac sa mi jednoducho krásne vydaril. A ako to už býva zvykom, mám tu pre Vás moje aprílové radosti.
Ani neviem posúdiť čo mi v tomto mesiaci urobilo najväčšiu radosť. Či to boli kvety ktoré som dostala k narodeninám od priateľa, alebo nový telefón ktorý som si konečne dopriala, či oblečenie a kozmetika ktoré som si kúpila.

Určite ste si všimli, že som začala pridávať vo veľkom fotky na Instagram. Je to tým, že som si konečne dopriala a kúpila si nový telefón s kvalitným fotoaparátom. A tak sa môžte tešiť na veľa fotiek z môjho života. Tie ktoré ma ešte nesledujete na Instagrame tak môžete urobiť práve teraz TU.

Aj kozmetika mi vždy urobí poriadnú radosť.Na niektoré produkty už chystám recenzie  a túto fotku nemusím asi ani dáko extra rozvádzať :)

Oblečenia nie je nikdy dosť. Niektoré som si objednala alebo aj kúpila v obchode no a iné sú ešte len na ceste. Dúfam, že do týždňa mi dorazia. Každopádne už by to chcelo dáky ten outfit. Ten sľubujem už asi viac ako mesiac ale vždy mi do toho niečo príde. Teraz napríklad čakám kedy bude konečne normálne slnečné počasie aby som mohla aspoň 1-2 outfity nafotiť.

A čo vy a mesiac apríl? Aký bol, čo ste v ňom zažili? Budem rada ak sa podelíte so mnou o vaše zážitky a radosti za mesiac apríl :) To je odo mňa všetko. Majte sa krásne. 

 
Andrea Nalens

27 komentárov:

  1. Ten kryt na mobil vyzerá krásne ♥ A chválim aj oblečenie, máš super vkus! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za milý komentár urobil mi veľkú radosť :)

      Odstrániť
  2. Přeju ti dodatečně všechno nejlepší k narozeninám! :) Moc se mi líbí šedivé tílko :)

    Na mém blogu právě probíhá giveaway, budu ráda, když se zúčastníš :)
    Giveaway

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne veľmi ma potešil tvoj komentár :)

      Odstrániť
  3. Jééé, super veci. Môj apríl bol trošku bláznivý... ale to k životu patrí.

    Lifestyle & beauty by Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Daniela :) Tak apríl je celý bláznivý a máš pravdu to k životu skrátka patrí :)

      Odstrániť
  4. to šede tielko california dream aj ja chceeem ♥♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V Tally ho majú tuším za 7 eur nie som si istá ale viem že stálo menej ako 10 :D Tak si ho utekaj kúpiť. Ja mám S lebo je dosť široké a asi aj tebe sadne táto veľkosť :)

      Odstrániť
  5. Moc ráda budu tvůj blog sledovat vzájemně :) a také budu ráda, když se u mě zúčastníš soutěže o originální náhrdelník ♥ http://fash-sagi-ion.blogspot.cz/2016/04/beige-hat-giveaway.html

    SAGI Style

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne Radka za pekný komentár, pozvanie na súťaž a aj za sledovanie:)

      Odstrániť
  6. Amazing pictures and post! Happy belated birthday! =)

    NEW POST on http://whattostyle.blogspot.com/

    xoxo,
    Jessica

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásny článok :D teším sa na recenzie produktov od značky Pupa Milano :D
    Môj blog: Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Aďa :) urcite sa posnažím ich napísať čo najskôr :)

      Odstrániť
  8. Tie vecičky z kzometiky by potešili aj mňa, najmä korektor od Astor a make-up od Maybelline, chystám sa ich v blízkej dobe vyskúšať:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za pekný komentár potom mi daj vedieť ako si s nimi bola psokojná :)

      Odstrániť
  9. Following!
    Have a nice week!

    http://mylife-rapha.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Hello :) Lovely blog... would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog leaving a comment so I can follow back. Thank you. ♥ ♥
    http://thatisammore.blogspot.it/
    That’s amore

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you for nice comment and of course I want follow each other :) I will let you know :)

      Odstrániť
  11. I'm following you my dear :)
    http://thatisammore.blogspot.it/
    That’s amore ♥ ♥ ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ten kryt na telefón je najviac super! Hlavne nech ti mobil dobre a dlho slúži :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, dúfam že mi vydrží aspoň 2x toľko čo ten starý :)

      Odstrániť
  13. Phone case is beautiful!

    I hope that you visit my blog too and maybe follow: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM :)
    And please click this link: choies.com/product/monochrome-stripe-print-lined-chiffon-palazzo-pants_p66885?cid=6460jesspai THANK YOU :)
    Have a nice day!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Hi, you have a nice blog :)
    Would you like to follow each other on GFC? If you follow let me know on my blog....I will follow you back
    Have a nice day!
    My Tester Mania

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you and YES of course we can follow each other :)

      Odstrániť