29. mája 2016

Miss Sporty Studio Lash Colour Eyeliner Arty Blue

Krásny nedeľný večer prajem, dnes som si pre Vás pripravila recenziu na tekutú linku od Miss Sporty Studio Lash. Z tejto kolekcie mám klasickú čiernu očnú linku a tá je fantastická a tak keď sa nedávno objavili tieto krásne farebné linky v drogeríi, musela som si jednu kúpiť. Farebné linky sú ako stvorené na letné líčenia, krásne ich oživia a zvýraznia. Vybrala som si tuto krásnu Arty Blue, ale v ponuke je ešte žltá, ružová a zelená.


Linka má dobrú konzistenciu a veľmi ľahko sa nanáša, celkovo sa s ňou pracuje dobre a preto ju určite ocenia najmä dievčatá, ktoré nevedia až tak dobre kresliť linky. Pre mňa je táto očná linka vždy na začiatku trošku hrubá a preto si pred aplikovaním radšej zotriem nadbytok farby zo štetca a až potom sa pustím do tvorby liniek (nemám rada príliš hrubé linky). Postupne sa ale štetec linky pekne prispôsobí a tvorba liniek s ním je zábava. Tieto linky vydržia na oku počas celého dňa, vôbec sa nemrvia a nerozmazávajú. Ale pozor nie sú vhodné na aplikáciu dolnej linky (ak sa dostanú do oka štípu). Cena tejto linky je viac než dobrá nestojí ani 3 eurá, čo určite ocenia hlavne naše peňaženky. 

Očná linka sa dá krásne skombinovať s klasickou čiernou linkou a vyzerá to veľmi pekne, alebo môžeme ju použiť aj samostatne. Všetko záleží iba na Vás a na vašej fantázii. 

To je odo mňa na dnes všetko. Dúfam, že sa Vám recenzia páčila, kľudne mi píšte vaše skúsenosti s týmito farebnými linkami. No a ja už pomaly pripravujem a vymýšľam článok o líčení kde použijem práve túto farebnú linku. Tak sa máte na čo tešiť. Prajem vám krásny zvyšok večera. 

Andrea Nalens

30 komentárov:

  1. Amazing! really very nice colour :) have a lovely evening......

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Za tu cenu jsou naprosto perfektní! Pane jo, ty asi potřebuju! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež si to myslím :) Uvažujem, že si dokúpim aj tie ostatné :)

      Odstrániť
  3. jeej, presne s nimi mám tiež príspevok a tiež som ju takto skombinovala s čiernou :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To vážne? hneď sa idem kuknuť na tvoj článok :) Tieto farebné linky sa najlepšie kombinujú s čiernou, pekne potom vyniknú :)

      Odstrániť
  4. Super! Cool post :)
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/05/orange-red.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc pěkné! :)
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já mám žlutou a růžovou, a asi potřebuji i tuhle modrou.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nad tou žltou som váhala či ju nekúpiť :D Asi sa vrátim po všetky za tú cenu sa oplatia :)

      Odstrániť
  7. kraaasna farba!

    Pozyvam na letnu GIVEAWAY tu:http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/05/rexona-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za pozvanie rada sa zúčasním :)

      Odstrániť
  8. Tieto farebné linky od Miss Sporty sa mi veľmi páčia, naozaj ako stvorené na leto!:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno máš úplnú pravdu na leto ako stvorené! :)

      Odstrániť
  9. So detailled post :D This color look amazing on your eyes :D

    I'm following you. Can you follow me back? <3

    NEW GET THE LOOK POST ₪ Casual Sporty Look
    Pieces Of Me, Blog@mgouveiaa, Instagram Facebook Official Page

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ahoj pozývam ťa na giveaway ktorá sa koná na mojom blogu ;)

    http://alexxiewstyle.blogspot.sk/2016/05/vikend-za-nami-prva-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za pozvanie, veľmi rada sa zapojím do súťaže :)

      Odstrániť
  11. Taky jsem na ně koukala a moc se mi líbí ty růžové, ale asi si spíš počkám, až bude mít nyx eshop a koupím si je od nyxu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Haa aj to je dobrý nápad kozmetika NYX je TOP :)

      Odstrániť
  12. This a really great post!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Love the color!
    ________________________________
    Kisses from http://www.ivoryinspo.com/

    OdpovedaťOdstrániť