21. apríla 2016

Travel TAG

Leto sa nám pomaly blíži a s ním aj spojené krásne letné dovolenky. A preto si myslím, že tento cestovateľský TAG je úplne na mieste. Videla som ho na blogu jednej blogerky a veľmi sa mi zapáčil. A tak som si ho trošku prispôsobila a urobila ho aj ja. Dúfam, že sa Vám bude páčiť.

Kde všade si už bola?

Tých miest a zemí je celkom dosť. Navštívila som Česko, Poľsko, Rakusko vyše roka som žila v Anglicku a navštívila Londýn, Derby, Notingham, Birmingham, Liverpool, Manchester a pár iných miest v UK. Od myslím mojich 3-4 rokoch sme chodievali dosť často do Talianska a navštívili aj pár krásnych miest ako napríklad Benátky, San Maríno, Caorle, Rimini a iné. Tých miest v Taliansku bolo naozaj veľa. Ďalej som bola v Chorvatsku 4 alebo 5x. A navštívila som aj Paríž, Belgicko a Brusel. A raz som bola aj v Španielsku.

Ktorá zem, mesto sa ti najviac páčilo? 

U mňa vyhralo Taliansko na plnej čiare, je to moja srdcová záležitosť a jednoducho som si zamilovala túto krajinu. Vždy sa rada opäť vraciam do Talianska a navštevujem vždy nové a zaujímavé mestá v tejto krásnej a čarovnej krajine.

Stratila si sa niekedy na ceste?

Áno a určite to nebolo prvý krát. Bolo to pred 2-3 rokmi na výlete v Benátkach. Mali sme hodinu na to aby sme sa dostali ku  poslednému trajektu ktorý nás mal dopraviť k nášmu autu a my sme sa stratili. Chodila som od jedného taliana k druhému s mapou v ruke a pýtala sa na cestu. Nie všetci boli ochotný nás nasmerovať ale po nejakom čase blúdenia úzkymi Benátskými uličkami sme nakoniec našli správnu cestu a stihli posledný trajekt.

Čo si vždy berieš so sebou na cesty?

Vždy musím mať zbalené so sebou hlavne tieto 3 veci foťák, mobil a knihu. Bez nich na dovolenku ani nechodím.

Aké bolo najlepšie jedlo ktoré si v cudzine jedla?

Určite wafle so zmrzlinou marsmelow a čokoládovou polevou, ktoré som jedla v Anglicku. Boli fantastické a najlepšie aké som kedy jedla. Tieto wafle ste mohli vidieť už v pár článkoch ale sú také fantastické, že dám sem ich fotku zase :D

Aká je tvoja vysnívaná destinácia?
Určite niečo exotické, veľmi ma láka Karibik a Karbibské ostrovy, Rio, Mexiko alebo Bali poprípade Hawaii. Ale aj Amerika je moja vysnívaná destinácia :D Je ich naozaj veľa ale tieto sú také moje naj.


Kam sa chystáš tento rok?
Tento rok máme v pláne s priateľom si trošku pocestovať po Taliansku a navštíviť pár krásnych historických miest. A potom možno ešte podnikneme dáku menšiu víkendovú dovolenku do zahraničia. Ale to ešte uvidíme :)



To je odo mňa na dnes všetko k záveru ešte pridávam pár fotiek z mojích ciest a prajem krásny zvyšok dňa.



Andrea Nalens

22 komentárov:

  1. Wau ty si toho precestovala :) ja by som sa chcela pozrieť do Afriky tam ma to veľmi láka :)
    Leekralova pozývam vás na giveaway :) budem rada ak sa zapojíš

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani zďaleka nie toľko koľko by som chcela. Aj mňa veľmi laka Afrika, určite tam je krásne :)

      Odstrániť
  2. Super článok... (: precestovala si toho už dosť...

    Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Páni, navštívila jsi toho už vážně hodně! :) A díky, dostala jsem šílenou chuť na wafle :D

    Zve Tě na mojí giveaway!
    Giveaway

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za milý komentár a za to, že som ti narobila chute na sladké (wafle) sa ospravedlňujem :)

      Odstrániť
  4. Procestovala jsi toho už vážně hodně :) Já bych se letos chtěla podívat do Řecka :)
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Grécko ma láka už pekne dlho hlavne mestečko Santorini. :)

      Odstrániť
  5. Wow, taky bych se chtěla podívat na tolik míst jako Ty :3. Krásné fotky! :)

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za krásny komentár a určite navštíviš veľa krásnych miest :)

      Odstrániť
  6. Súhlasím! Tiež milujem Taliansko :D
    Môj blog: Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Haa ďakujem teraz už viem, že nie som jediná, ktorá sa zamilovala do čarokrásneho Talianska :)

      Odstrániť
  7. Super článok a pekné fotky :) Tiež som taká cestovateľka a najradšej by som precestovala celý svet :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem a úplne s tebou súhlasím. Chcela by som navštíviť toľko miest, že ich ani nedokážem spočiítať, lebo každý deň k nim pribúdajú stále nové a nové :)

      Odstrániť
  8. great post :D

    http://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásný článek a ty fotky jsou skvělý. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Skvelý tag, páči sa mi ako si ho skombinovala s podarenými fotkami. Takisto ako ty, tak aj ja som si zamilovala Taliansko - táto krajina ma skutočne svoje čaro :) Kika – Blog for smile

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne za milý komentár, ktorý mi urobil obrvskú radosť :)

      Odstrániť