16. apríla 2016

Spring is here! Flowers photo random

Ahojte, vonku máme čoraz krajšie počasie a všetko je krásne rozkvytnuté. Cez voľné dni som so sebou brala foťák skoro všade a aj vďaka tomu sa mi v ňom nahromadilo niekoľko pekných fotiek kvetov a tak ma napadlo o tom urobiť článok. Takže áno dnešný príspevok bude plný kvetov rôznych druhov a farieb, dúfam, že sa Vám bude páčiť.

Tak čo hovoríte na fotky? Páčili sa? V zálohe mám už naplánované 2 outfity len ich ešte musím nafotiť, ale dúfam, že to bude čoskoro lebo už je apríl a na tomo blogu nebol ešte žiaden tohtoročný outfit. A trošku ma to aj mrzí. To je odo mňa na dnes všetko a prajem krásny zvyšok soboty.

Andrea Nalens  

36 komentárov:

  1. Nádherné fotografie! Najradšej by som mala zopár týchto krásnych kvietkov aj doma :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, jéej to vážne? Ja som si natrhala iba orgován, ktorý mi krásne prevoňal izbu :)

      Odstrániť
  2. I like your blog! I think we can follow each other. :)
    -Alexandra

    BlogFacebookYoutubeBloglovin'Google+TumblrTwitterWe Heart It

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you so much for lovely comment :) And of course we can follow each other :)

      Odstrániť
  3. Beautiful spring pictures. :)
    Have a nice weekend. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné fotky :) miluju tyhle fotky květin :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem aj ja ich mám veľmi rada kvetiny sú nenáročne objekty na fotenie, sú krásne a nedá sa na nich nič pokaziť :D

      Odstrániť
  5. Veľmi pekné fotky ♥ Jar milujem najviac, ako sa dá! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem u mňa je jar TOP 1 z ročných období :)

      Odstrániť
  6. Krásne fotky a aj článok!♥

    XOXO

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nice photoes :)I really love nature photography.
    Thanks for visit my blog hun. I follow You back :* candymona

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you so much and I like nature photography too :)

      Odstrániť
  8. Prekrásne fotky! :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. nádherné fotky, jaro miluju! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Všetky su krasne ale najviac sa mi zapáčili tie kvietky na štvrtej fotke to si kupovala? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie tie som voľne našla rásť v prírode a iba ich natrhala :)

      Odstrániť
  11. Gorgeous flowers!! <3

    I have a new post up on the blog, would love to know your thoughts:

    * Electric Sunrise - Fashion and Lifestyle Blog *

    x

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Love Flowers!It's my favorite thing in the world!

    Please check my Blog!! :)

    http://www.alessabernal.com/

    Alessa Bernal :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you for nice comment and I love flowers too :)

      Odstrániť
  13. krásne fotky :) orgován je môj najobľúbenejší kvet, pretože podľa mňa má úplne omámnu vôňu :)..

    BeautyMuffin

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Kristin, aj ja mám veľmi rada jeho vôňu je taká výrazná a krásna.

      Odstrániť