30. apríla 2016

Pupa Active Light make up recenzia

Konečne tu máme víkend a s ním aj ďalšiu recenziu a to na make up od značky Pupa Milano  Active Light v odtieni 002. Viem že nejde o novinku, ale o makeup, ktorý je už dlhšie na trhu, no aj napriek tomu som sa rozhodla spraviť tento článok. Dúfam, že sa Vám bude páčiť.

Make up ma veľmi jemnú a ľahkú konzistenciu, na pleť sa dobre nanáša a rozotiera. Čo sa jeho krycej schopnosti týka tak je veľmi nízka maximálne stredná. Make up je určený viac menej na zjednotenie pleti ale dá sa vrstviť a tým dosiahnuť o niečo lepšie krytie. Pleť zanecháva pekne jemnú a hydratovanú , ale aj tak som musela použiť ešte púder na jeho fixáciu a zbavenie sa lesku.
Čo som nečakala bola jeho zvláštna vôňa, ktorá je tak trošku chemická a až veľmi svieža a čistá. Dosť ju cítiť pri nanášaní na pleť ale po niekoľkých sekundách sa vytratí a nie je ju vôbec cítiť.

Makeup je v 30 ml balení a jeho cena je 14 eur.
Na tvári nevydrží veľmi dlho. Rozhodne to nie je make up určený na dlhé nosenie. Mne vydržal maximálne 5-6 hodín v dobrom stave. Potom začal z tváre ,,miznúť". Rozhodne by som ho neodporúčala tým, ktoré mate stredne alebo  veľmi problematickú pleť.
Ale ak máte radi jemné makeupy, ktoré prakticky skoro vôbec ani necítite na pleti a dokážu vám ju pekne zjednotiť a rozjasniť tak práve tento make up je na to vhodný.


Zhrnutie:

+rýchle a ľahké nanášanie
+dobre zjednotenie pleti
+prispôsobí sa pleti
+celkom primeraná cena
-príliš tekutá konzistencia
-zvláštna vôňa
-nevydrží až tak dlho na pleti

To je odo mňa na dnes všetko a som zvedavá aký bude tento make up cez leto, či mu nebudú vysoké teploty príliš vadiť a či mi vydrží na tvári dlhšie ako pár hodín. Ak máte s ním skúsenosti tak mi prosím napíšte  do komentárov :) Prajem krásny zvyšok dňa.              


Andrea Nalens

28 komentárov:

  1. O této značce jsem již jednou slyšela, ale nikdy ji nezkoušela. Dobrá recenze :) Asi by mohl být super na nošení pro běžné dny na nějaké ty pochůzky, ale pro náročnější dny bych zvolila něco s lepší výdrží :)
    Veronique beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Úplne s tebou súhlasím, na bežné dni je ideálny ale na tie špecialne kde treba aby makeup vvydržal celý deň tak na to sa vážne nehodí :)

      Odstrániť
  2. Super recenzia (: zatiaľ som od Pupy nevyskúšala nič.

    Lifestyle & beauty by Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Daniela tvoj komentár ma veľmi potešil :) A určite vyskúšaj niečo od Pupy, napríklad rúž :)

      Odstrániť
  3. Tiež som o tejto značke už počula, ale ešte som ju neskúsila. Momentálne používam make-up od Astor, no nie som s ním až tak spokojná a asi sa vrátim k Rimmelu, alebo skúsim Alverde..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som makeup od Rimmelu použivala niekoľko rokov a potom som prešla aj na Astor ale ani jeden mi nevyhovoval. Zatiaľ som bola najviac spokojná s makeupom od Burjois :)

      Odstrániť
  4. O značke Pupa Milano som počula už dávnejšie, ale až teraz nedávno som si tam kúpila parfém. Je naozaj skvelý. Veľmi pekná recenzia, ale nepresvedčil ma na to aby som si ho kúpila :)
    Môj blog: Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Parfém od Pupy by som rada vyskúšala určite sa pôjdem tam na dáky pozrieť :) Táto recenzia nemá spĺňať účel presviedčania aby si ho kúpili. Ale má skôr pomôcť dievčatám pri rozhodovaní kúpe tohto makeupu :)

      Odstrániť
  5. Thanks for the tip. It seems very good this make up.
    I'm following you, and your blog is very cool.

    Have a nice weekend


    http://mylife-rapha.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tento make up a vlastně ani značku neznám.. Ale myslím, že s tímto make upem bych moc spokojená nebyla, přeci jenom moje pleť je spíše problematická, takže by mi moc nepomohl..

    Na mém blogu právě probíhá giveaway, budu ráda, když se zúčastníš :)
    Giveaway

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie je až tak veľmi populárna aj keď je kvalitná ale na Slovensku má predajne len v niektorých mestách a v Čechách je to myslím tiež takto podobne. Ale Pupa má veľmi dobré a kvalitné rúže, licenky a pudre :) Ďakujem za komentár a aj pozvanie do tvojej giveaway :)

      Odstrániť
  7. škoda že ho nevidíme aj na tvári :) to by ma zaujímalo :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už som túto chybu napravila a pridala fotky makeupu ako vyzerá na pleti :) ďakujem za postreh :)

      Odstrániť
  8. Skvelá recenzia, Pupu mám rada, ale makeup som od nich ešte neskúšala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Ľúbezná, tvoj komentár ma veľmi potešil :)

      Odstrániť
  9. Od Pupy mám zálusk na jejich paletky., ale ani tento makeup nevypadá marně.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Paletku ešte nemám od Pupy. A ja zase dlho pokukujem aj po lakoch na nechty :D

      Odstrániť
  10. Děkuju za komentář na mém blogu, jsem pro vzájemné sledování. :-) Máš hezký blog :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Veronika som rada za tvoj komentár :)

      Odstrániť
  11. PUPA kozmetiku poznám a mám ju veľmi rada :) Majú naozaj kvalitné produkty a každá si tam nájde to svoje :) Majú krásne rúže :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Úplne s tebou súhlasím a hlavne tie ruže, na tie mám neuveriteľnú slabosť keby ich nemám doma cez 20 (rôzných značiek nielen od PUPY) tak by som si chodila tam kupovať aspoň 1 do týždňa :D

      Odstrániť
  12. Ahoj, jsem u tebe na blogu po tvém milém komentáři u mě. Tvůj blog se mi taky moc líbí, o nějakou vzájemnou podporu bych měla zájem :) Už jsem dala odběr (Michaela Nikker), písni mi ne e-mail little-cosmetic-corner@seznam.cz a domluvíme se třeba na nějakém společném článku?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne za odber a hlavne tvoj krásny komentár, už som aj ja dala sledovať tvoj blog a určite ti napíšem email a dohodneme dáky pekný spoločný článok. Už sa na to teším :)

      Odstrániť
  13. Hello! Very nice this foundation. I follow you willingly. Thanks for the comment and I'll wait even by me ^ _ *
    https://fiorellina84.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you for nice comment and following :) I will followed your blog too :)

      Odstrániť
  14. Andrea Nalens!!! What a cool name, my nickname is... Valens! :D hehe
    I know this Pupa foundation very well and yes, the scent is strange, fresh but too floral for my taste.
    By the way, it really freshes up and highlights my skin... it comes in handy when my sleep quality is poor and I wake up greish and tiring-looking.
    ;-)
    P.s: I have a giveaway on my blog, you can join it if you'd like.
    New follower, with pleasure!!! ^_^

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you Valentina your comment make me very happy. Thank you for invite on your blog and giveaway too :) Yes I know that smell is very strainge for me too.

      Odstrániť