3. apríla 2016

Marcové radosti

Ahojte, dnes tu mám tradične ďalšie moje mesačné radosti, konkrétne za mesiac marec. Za tento mesiac som si toho naozaj veľa nekúpila a ani nedostala či nezažila. A tak je otázne či názov Marcové radosti je dosť výstižný pretože skôr v dnešnom článku pôjde o Marcové maličkosti alebo drobnosti.

Najväčšiu radosť mi neurobila  knižka ale skôr fakt, že som si konečne našla čas a vrátila sa k čítaniu kníh. Vášeň pre čítanie som objavila v sebe ešte na základnej škole, na strednej sa ešte viac prehĺbila ale postupom času som na čítanie nemala dosť času až donedávna. Som veľmi rada, že som sa  k tejto mojej záľube opäť vrátila.


Sviečky neodmysliteľne patria do každej domácnosti a ja ich mám nesmierne rada. Tieto konkrétne mám z Ikey. Kúpila som si jahodovú a vanilkovú, majú úžastnú vôňu ktorá vydrží dlho a prevonia celý byt. 


Dlho som zháňala dobrý krém na tvár až pokým mi kamarátka neporadila a rovno aj objednala tento od Avonu. Ďakujem Roumí, ty vieš vždy dobre poradiť. Krém je skvelý, rýchlo sa vstrebe do pokožky a dobre ju hydratuje. Navyše má krásnu vôňu.


Tak toto nemusím asi nikomu predstavovať. Po tejto krásnej nádobke som dlho pokukovala až som si ju aj nakoniec kúpila. Využívam ju ako stojanček na kozmetické štetce a je naozaj nádherná. 

To je odo mňa na dnes všetko, dúfam, že sa vám článok páčil. Pomaly pripravujem aj outfitové články tak dúfam že v priebehu max 2 týždňov budú na blogu.                       Prajem krásny zvyšok dňa :)                                                                                                                                                                                                    Andrea Nalens

36 komentárov:

  1. Pekný článok... Aj ja mám tie stojančeky na štetce (: sú super a vyzerajú krásne.

    Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Daniela P a úplne s tebou súhlasim tie stojančeky sú krásne :)

      Odstrániť
  2. Lovely post! I've given your blog a follow, would you like to follow back?

    P.S You're super pretty!!

    Hayley | writeaboutbeauty.blogspot.co.uk

    xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you Hayley for nice comment. I will follow you back :)

      Odstrániť
  3. Tne stojanček na štetce by som potrebovala aj ja :D inak moc krááásny článok ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Aďa G. Určite si ho choď kúpiť je skvelý :)

      Odstrániť
  4. Amazing post, dear! :) Do you want to follow each other? If yes, please follow me with GFC and Google, instagram, write a comment
    and I follow you back :)

    With love.
    Diana.
    http://www.mirandabeautyworld.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you so much for lovely comment. :) I will let you know.

      Odstrániť
  5. Good post dear! Great Makeup brush container! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Také jsem si nedávno koupila vanilkovou svíčku, bohužel už je fuč :D. Zapalovala jsem si ji snad každý večer, miluji tu vůni :3.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne tá prvá vydržala tuším 4 dni lebo som si ju tiez vkuse zapaľovala :D Preto som si teraz kúpila 2 :D

      Odstrániť
  7. Hello! Thank you for your comment on my blog.
    I follow you.
    Let's be friends!
    Kisses!

    http://www.mirandabeautyworld.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Amaizing post,these photos look so nice and professional! :)
    Do you want that we follow each other? You follow me,let me know,and I'll follow you back :*
    New outfit post--> beaautyshapes3.blogspot.hr

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you so much and of course I want to follow each other :) It is very good idea :)

      Odstrániť
  9. Great post! ;)
    I am following you :)
    aniam10.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Great post :)
    I fallow you on GFC
    Kisses

    www.jlw-lifestyle.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ja mam citanie tiez velmi rada, avsak mam problem, ze si z kvatna knih neviem vybrat tu spravnu a vacsinou ma to odradi aj od citania. Co citas ty??

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sledujem blog o knihách kde pridávajú blogerky recenzie na knihy a na základe toho si viem ľahšie vybrať. Iba si prečítam recenziu, pozriem na hodnotenie a to mi dosť uľahčí výber. Skús sa pozrieť na blog kniznemaniacky.blogspot.sk majú to tam krásne a prehľadne napísané. A ja čítam viacero žánrov, baví ma aj fantasy, historické či ľúbostné romány ale aj niečo trošku štrašidelné a tajomné. Medzi moje naj knihy patrí napríklad Chodiaca katastrofa alebo Zavrhnutý :)

      Odstrániť
  12. Nice post!
    Thanks for visiting my blog, sure we can follow each other! I follow you on GFC, would be nice if you follow back!

    https://carinazz.blogspot.com.ee

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Také jsem si v březnu našla více času na čtení a je to skvělý pocit :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno to je, som rada, že aj ty si si našla čas na čítanie :)

      Odstrániť
  14. I like the candles! And reading is always fun. :)

    xoxo,
    http://carolandvero.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Yes you have absolutly truth :) I agree with you and thank you for nice comment :)

      Odstrániť
  15. Rovnaký "stojan" na štetce mám a je krásny! Síce ho má už veľmi veľa ľudí, ale mňa ešte stále neomrzel :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som dlho váhala či si ho kúpiť lebo ho má ako si napísala veĽa ľudí ale je krásny a ja som jednoducho neodolala :)

      Odstrániť
  16. Krásne veci si si kupila :) tie sviecky a nádoby na stetce sú fakt super :) knihy milujem tiez :) inak,velmi rada spratelím, hneď ako budem na pc,dám ti odber :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Sabush. A som rada, že cheš spriateľiť :)

      Odstrániť
  17. Pěkný článek :) ten stojánek vypadá krásně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Tie sviece z Ikei mám veľmi rada, skutočne krásne prevoňajú izbu ♥ Inak, písala si mi ohľadom spriatelenia, a tvoj blog sa mi páči, takže nevidím v tom problém.. máš odber ♥ :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za pekný komentár a aj za sledovanie môjho blogu :)

      Odstrániť