3. marca 2016

Rimmel lak na nechty Rita Ora Glaston -Berry

Krásny štvrtok všetkým!

Dnes som si pre Vás prichystala opäť recenziu. Ale tentokrát pôjde o lak na nechty značky Rimmel ktorý ste mohli vidieť v predošlom článku. Konkrétnejšie ide o odtieň Glaston-Berry.

Vlastním ešte jeden lak od Rimmel z kolekcie Rita Ora ale v tyrkysovej farbe. A tuším je to ale ten rýchloschnúci 60 sekundový lak na nechty. Každopádne s týmto lakom  som  spokojná a preto som sa rozhodla si kúpiť aj tento. V prvom rade ma veľmi zaujala jeho tak trošku netradičná farba červenej, ktorá sa hodí na jar a leto. Už na prvý pohľad môžete vydieť, že nejde  o klasický červený lak na nechty. Tento má zvláštny odtieň svetlejšej červenej s nádychom oranžovej a ružovej, vďaka tomu na nechtoch vyzerá fantasticky.

 Lak na nechty od Rimmel Rita Ora Glaston-Berry si jednoducho zamilujete a už nebudete chcieť nosiť iný odtieň červenej. Ľahko sa nanáša na nechty vďaka hrubšiemu štetcu a stačia 2 vrstvy pre krásy nechtový look.  Jeho cena je tiež viac ako zaujímavá. Mňa vyšiel  okolo 1, 50 eur myslím a kupovala som ho v Dm drogérii. Výdrž na nechtoch je ale iba priemerná. Mne bez poškodenia a olupovania vydržal iba 2-3 dni potom sa začal šúpať.

Tak a to je odo mňa na dnes všetko. Dúfam, že  sa Vám dnešný príspevok páčil. Teším sa na vaše komentáre a prajem krásny zvyšok dňa.                                                                                                                                                           Andrea Nalens

45 komentárov:

  1. Děkuji, ráda. Už tě sleduji;)

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Páni, to je vážne krásna farba! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno ja som si ju veľmi obľúbila. Momentálne iný lak na nechty ani nenosím :)

      Odstrániť
  3. Tedy ten je! Ten také musím mít! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite si ho kup je krásny a veľmi dobre vyzerá na nechtoch.

      Odstrániť
  4. Krásná barvička, laky od Rimmelu mám nejradši! :)
    Tvůj blog se mi také moc líbí, stala jsem se pravidelnou čtenářkou a budu ráda, když se staneš i ty tou mojí :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja a ešte aj Miss Sporty má dobré laky. Ďakujem ti a určite sa stanem aj ja tvojou GFC.

      Odstrániť
  5. Hodně lidí si tyto laky chválí :) a tohle je fakt krásná barva :)

    eL

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno a aj som videla na ne dosť veľa recenzí. Vlastne na základe nich som si kúpila tento lak aj ja :)

      Odstrániť
  6. Krásny odtieň, ja mám z tejto kolekcie broskyňový a po odlakovaní mi zostali zafarbené nechty, takže nabudúce si dám pod neho určite podkladový lak.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ten broskyňový musí byť krásny. Juuj mne sa to s tým zafarbením nechtov stáva dosť často a hlavne pri červených lakoch. Ale potom to vždy po 2 dňoch pekne zíde. Prinajhoršom si nechty umyjem takou kefkou a s použitím mydla. Celkom to pomáha :)

      Odstrániť
  7. Laky této řady miluji, protože na gellaku mi vydrží i 3 týdny. Sice na normálních nehtech nevim a nemůžu soudit, ale je mi divné že ti vydržel tak málo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Gellak som už dlho nemala ale viem si to predstaviť. Musí to byť krásne a hlavne to, že tie nechty vydržia tak dlho v bezchybnom stave. No tak musím sa priznať, že som ho 2x nesetrila. Umývanie riadov a podobné veci dajú laku na nechtoch zabrať.

      Odstrániť
  8. skvělej článek, laky z týhle řady mám moc ráda:) už sem tě začala sledovat :)) secret-diary-of-beauty.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za milý komentár a aj za sledovanie môjho blogu :)

      Odstrániť
  9. Lovely color <3
    I followed you via GFC, Hope you will also follow back =)
    http://ohladymania.blogspot.com/

    .

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you for following and I will follow you back :)

      Odstrániť
  10. Odpovede
    1. Áno to máš pravu a je niečim aj taká nezvyčajná čo sa mi na tomto laku veľmi páči :)

      Odstrániť
  11. Tieto laky od Rimmel London sú super - majú skvelú výdrž (teda mne laky dlho držia), optimálne krytie a dosť rýchlo schnú. Mám ich doma asi 4, no tento medzi nimi chýba :/ Asi si pre neho zájdem do DM, pretože je skutočne krásny :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne ani tie dlhotrvacnejšie nevydržia dlho. A neviem čím to je. Či nešetrným zaobchádzaním alebo je v tom niečo iné. Ale napríklad ani gelove necty mi dlho nevydržia, vždy poodpadavajú. A ake más odtienie? urcite si skoč aj po tento :)

      Odstrániť
  12. Z tejto novšej kolekcie laky nemám, ale laky od Rimmel London sú fakt super :) a áno môžeme sa sledovať navzájom :)
    www.leekralova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) Určite sa choď na ne aspoň pozrieť do drogerie možno sa ti dáky zapači

      Odstrániť
  13. Laky od Rimmelu sú skvelé ♥ moc krásna farba
    Máš krásny blog, sledujem ťa. Veľmi ma potešíš sledovaním navzájom ako si písala :)
    Môj blog: Girl with pink nails
    Srdečne Vás pozývam na moju GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne za všetko aj sledovanie a aj pozvanie do giveaway :)

      Odstrániť
  14. Ten je! Krásná barvička! Já mám od Rimmelu takovou letní růžovku ,)
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Z tejto kolekcie som jeden mala :) tento vyzerá tiež super :)
    borasparkle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Moc ráda se stanu Tvou sledující :).

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ahoj tu Betty. Pisala si mi ci by som nechcela vzajome sledovanie :) ja ta sledujem uz dost dlhu dobu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to ma veľmi teší :) ďakujem ani som to netušila :)

      Odstrániť
  18. Rimmel laky mám obecně moc ráda :) Jinak se hlásím k odběru, díky za vzájemné sledování :)
    Everythin Kate

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za milý komentár a aj za sledovanie :)

      Odstrániť
  19. Sleduji a suprová recenze. Tahle barvička je taková moc pěkná jarní :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Ahoj, jak jsi psala kvůli problému sledovat mne přes GFC. Už jsem o tom napsala článek, kde vyličuji 2 způsoby, kterými to jde. Najdeš ho zde: http://letmemakeawish.blogspot.cz/2016/03/velka-prosba-na-vas.html

    eL

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem som veľmi rada, že si o tom spravila článok, je ot dobrý nápad a určite to pomôže aj ostaným ed budú chciet sledovať tvoj blog :)

      Odstrániť
  21. Wow, nice blog. Would you like to follow each other on GFC? Let me know if you follow me and I will follow you back :)

    https://chicporadnik.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you very much for your comment. I will follow your blog. It is so nice :)

      Odstrániť
  22. nádherný odtieň, Rimmel mám rada!

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Beautiful colour! I adore Rimmel's nail polish.

    OdpovedaťOdstrániť
  24. práve včera som si z tejto kolekcie kúpila lak,oranžový :) tie farbičky sú naozaj krásne :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť