1. marca 2016

Februárové radosti

V živote sa treba tešiť aj z maličkostí, pretože tie sú v živote veľmi dôležité. A prese o takýchto drobnostiach alebo kľudne ich nazvyme malých radostiach bude tento článok. Konkrétnejšie pôjde o februárové radosti ako môžete vyčítať hneď z názvu. Za tento mesiac sa mi toho celkom dosť nazbieralo a tak poďme rovno na to.

Túto krásnu tortičku v tvare srdiečka som dostala  na Valentína od svojho piateľa a veľmi som sa jej potešila. Mám veľmi rada sladké a preto som sa torte potešila viacej ako čomukoľvek inému. Spravila mi väčšiu radosť ako kvety alebo niečo iné.

Krásnu žlto-ružovú orchideu som taktiež dostala od svojho priateľa a urobila mi veľkú radosť. Mám veľmi rada orchidey (sú to asi jediné rastliny ktoré u mňa prežijú hneď po kaktusoch ale o tie sa netreba skoro vôbec starať).

Odkedy som sa vrátila z Anglicka opäť ma pochitila moja vášeň pre kreslenie. Vždy to bolo mojím koníčkom a teraz sa tomu vo voľnom čase venujem naplno. A preto som si musela zadovážiť tento krásny peračník na ceruzky z ktoého mám obrovskú radosť. Mám ho z obchodu Stradivarius.

Keďže sa nám pomaly ale isto blíži jar, tak som si zaobstarala tento krásy červený lak na nechty od značky Rimmel. Má krásu výraznú farbu, ktorá priam kričí sviežostou a jarou. Ale určite ho budem nosiť aj v lete.
Ako môžete vidieť za tento mesiac február som si toho veľa nekúpila, ak nerátam veci každodennej potreby ako je puder, korektor, riasenka alebo tekutá linka. Toto je naozaj odo mňa na dnes všetko. Dúfam, že sa Vám dnešný článok páčil.

Andrea Nalens

10 komentárov:

  1. torta je naozaj krasna hadam bola aj taka vyborna:) a perčaník super výber krajší som zatial nevidela:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno to bola s príchuťou čokolády a malín :) Ďakujem, to bola skrátka láska na prvý pohľad. Musela som si ho kúpiť :)

      Odstrániť
  2. Líbí se mi dort a ten lak na nehty je bomba!:-) dávám odběr:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za komentár a aj odber Lady Dí :)

      Odstrániť
  3. Tak dort je opravdu perfektní a takový lak by se mi taky hodil :) tvůj blog už nějakou dobu sleduji :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super článek:) http://praguestyle1.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Taketo clanky citam rada. Tvoj blog mi je sympaticky. Pridam sa k citatelom :-)
    |Kaviareň u mačky|

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tá tortička je nádherná!! Lak má božskú farbu, škoda, že mne tieto Rimmel vôbec nedržia :(
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Hey thanks for visiting my blog dear,
    Is this a cake ? It looks so lovely :)
    Btw I'm now following you ^^

    xoxo from Paris
    http://www.mathildesdaily.com/

    OdpovedaťOdstrániť