1. februára 2016

Malé aj veľké radosti za mesiac JANUÁR

Ahojte, dlho som rozmýšľala nad zavedením pravidelnej rubriky a tak ma napadlo toto. Robí to väčšina blogeriek a ja osobne mám články tohto typu veľmi rada. A navyše sa tieto články píšu raz do mesiaca čo mne vyhovuje. Lebo úprimne ja a plánovanie nejde veľmi dokopy. Vždy sa snažím pravidelne pridávať články zaviesť stále rubriky ale vždy som zlyhala. Ale tento článok stačí písať iba raz do mesiaca čo mne vyhovuje. Tak hádam mi to pôjde, No a aby som zbytočne neodbiehala, prejdime rovno k podstate tohto článku.


Keďže som sa sťahovala, bolo nutné nakúpiť pár vecí a jednou z nich bola aj táto krásna biela komoda ktorá je z IKEA. Dlho som si nevedela vybrať až mi padla do oka táto. 


Krásny čierny retro budík mi urobil väčšiu radosť ako nová komoda :D Bola a aj som z neho veľmi nadšená. Dlho som po ňom túžila a robí mi nesmiernu radosť. Je tiež y IKEA a stál ma necelých 6 eur myslím, čo je super cena.  


Veľkú radosť mi urobili aj rúže. Jeden mám z PUPA Milano a tento ste mihli vidieť na blogu pred pár dňami. Odkaz na recenziu nájdete TU a na rúž od M.A.C ešte pripravujem recenziu ale tak aspoň vidíte na čo sa môžete tešiť v nasledujúcich pár dňoch :)

To že mám v láske suché šampóny značky Batiste je o mne známe. Nedám na ne dopustiť a tak ma veľmi potešilo keď som na ne úplnou náhodou narazila v Dm drogérii. Bola som milo prekvapená a hneď si 2 kúpila. A už tiež chystám recenziu, len ešte neviem či zrecenzujem oba.


Asi najväčšiu radosť mám z nových hodiniek značky Michael Kors, ktoré som si kúpila pred pár dňami. Vždy som chcela poriadne a kvalitné hodinky. A aj keď som si pôvodne zamýšľala kúpiť kabelku som rada že som tak neurobila, tá kľudne môže ešte počkať.



A čo potešilo Vás? Alebo čím ste si vy urobili radosť v januári? Prajem krásny zvyšok večera :)


Andrea Nalens 

12 komentárov:

  1. komoda je super veľmi pekná ja som vždy chcela nejakú do izby ale do teraz som nenašla asi tu spravnu:-D alebo sa mi nezmestila, ja si už ani nepamatam čo mam nove lebo mam kadečo takže rozmýšľam aj nad takým člankom dam to dokopy a napíšem nejaký:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, vyberali sme ju asi pol hodinu :D Lebo nie a nie sa dohodnúť. Určite ho napíš rada si ho prečítam a veľmi ma zaujímajú tvoje novinky :)

      Odstrániť
  2. Ty hodinky jsou krásné,taky bych nějaké potřebovala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, mne robia veľkú radosť, určite si dáke kúp :)

      Odstrániť
  3. No jo, nic nepotěší víc než nákup v Ikei! Mám v pokoji podobný nábytek, strašně moc se mi líbí tenhle styl :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to máš úplnú pravdu nákup v Ikey vždy poteší :D Aj mne sa páči tento štýl, je veľmi pekný a aj nadčasový :)

      Odstrániť
  4. Máme stejnou komodu :-) A rtěnka MAC je top!

    OdpovedaťOdstrániť