25. februára 2016

M.A.C Pro LongWear SPF10 Foundation makeup recenzia

Ahojte, tento mesiac bude tuším plný iba recenzí, pretože dnes tu opäť jednu pre Vás mám. Doteraz som vlastnila iba ruže od kozmetickej značky M.A.C a s nimi som nad mieru spokojná. Sú jednoducho skvelé a aj keď nepatria medzi najlacnejšie, práve naopak, vždy si po nejakom čase opäť jeden kúpim. A tak som si povedala, že je na čase vyskúšať aj makeup od tejto skvelej značky. Aj napriek vysokej sume 33 eur som si doň zainvestovala a napokon si ho kúpila. Bola som veľmi zvedavá či bude aspoň taký dobrý ako ruže.

Konkrétnejšie ide o makeup Pro LongWear SPF10 Foundation v odtieni NC20.
Má príjemnú tekutú konzistenciu a je takpovediac bez žiadnej výraznej vône. Pri nanášaní som ostala mierne zhrozená, lebo pôsobil veľmi tmavo. No keď som si ho začala dôkladnejšie rozotierať po pokožke, zistila som, že sa dosť dobre prispôsobuje aj svetlejšej pleti. A tak aj napriek tomu, že som bledšia daný odtieň mi celkom dobre sadol. Ale makeup sa do pokožky  až veľmi rýchlo vstrebe a tým pádom sa aj ťažšie rozotiera. Ja čo som zvyknutá si vždy makeup naniesť na tvár v bodoch a až potom následne roztierať štetcom je toto veľké mínus. Pretože makeup sa nedá dobre roztrieť čím vznikajú fľaky a farebné nerovnosti. Vždy si musím následne skontrolovať tvár, či nemám viditeľné prechody medzi tvárou a krkom, alebo nerovnomerne nanesený makeup hlavne na čele a lícach.

Ďalej čo ma zaujalo je jeho zmatňujúci efekt. Krásne zmatní pleť, ktorú si následne len jemne prepudrujem a celý deň mám perfektný makeup. Už žiadne priebežné prepudrovanie počas dňa. S týmto makeupom  sa tým vôbec nemusím zapodievať. Ale aj tento skvelý zmatňujúci efekt má svoje mínus, pretože som si všimla, že mám suchšiu pleť ako normálne. A tak sa musím vždy ráno a aj večer krémovať.

Obal má veľmi praktický. Klasická sklenená fľaštička s čiernym vrchnákom. Na tomto prevedení sa mi páči praktickosť dávkovania. Tento makeup nemá klasický vrchnáčik, ako som zvyknutá u bežných makeupoch ale úplne iný. Otvára sa a aj uzatvára len miernym potočením do strany. Napriek tomu sa ale nebojím, že by mi mohol vytiecť alebo sa rozliať. Jediné čo mi vadí je matný obal vrchnáčiku, ktorý mám vždy upatlaný a špinavý od makeupu.

         Plusy:                                                                      Mínusy:
         -dobrá krycia schopnosť                             -zanecháva fľaky a farebné nerovnosti
        -zmatní pleť na celý deň                                  -ťažšie rozotieranie
        -trošku sa prispôsobí odtieňu pleti                         -vysoká cena
                                                                                 -vysušuje pleť

Zhrnutie: Aj keď makeup krásne vydrží celý deň, má skvelú kryciu schopnosť a perfektne dokáže zmatniť pleť, druhý drát by som si ho už nekúpila. Myslím si, že za tú cenu mohol byť aj lepší. Navyše má viacej mínusov ako plusov. A dajú sa kúpiť lepšie makeupy za oveľa nižšiu cenu. Je to pre mňa taký nižší štandard za ktorý by som zaplatila max 12 eur a nie 33. Sklamal ma ale nevadí aspoň som upokojila svoju zvedavosť a viem, že nie všetko drahé a značkové musí byť aj dobré a kvalitné.

Na záver chcem ešte dodať, že to bola moja prvá a aj posledná investícia do takto drahého makeupu. Už viac ako 15 eur  za makeup nedám.

Dajte mi vedieť do komentárov či ste vyskúšali nejaký makeup od M.A.C, poprípade vaše skúsenosti s nim. A kľudne mi môžete napísať ak máte váš obľúbený makeup, s ktorým ste veľmi spokojná.
Andrea Nalens

4 komentáre:

  1. Vypadal skvěle, ale makeup, který vysušuje pleť nepotřebuju -.-"

    eL

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veď to ani ja, keby viem aký je ani si ho nekúpim.

      Odstrániť
  2. Ja mám suchú pleť a tento make-up som si už dlhšie chcela objednať, ale vidím, že som urobila dobre, že som zatiaľ neobjednala. Vďaka za recenziu, ušetrila teraz moju peňaženku :D

    pinkshaaark

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, som rada, že ti moja recenzia pomohla. Tento makeup nie je rozhodne pre suchú pleť a ani pre tú moju zmiešanú.

      Odstrániť