15. februára 2016

M.A.C Lipstick SYRUP Recenzia

Krásny deň prajem!
Aj keď tento rúž mám nejaké tie dva týždne ak nie aj viac ale, až teraz som si našla čas na jeho zrecenzovanie. Konkrétnejšie pôjde o krásny rúž značky M.A.C v odtieni SYRUP. V poslednom čase veľmi obľubujem neutrálne ,,nude" ruže a tento som si hneď zamilovala. Má krásnu staroružovú farbu, ktorú som dlho hľadala. A navyše mi perfektne sadol.

Tento rúž mi hneď padol do oka, zapáčila sa mi jeho farba a musela som ho mať. Má krémovú konzistenciu, ktorá je veľmi príjemná na perách, krásne ich hydratuje a dodáva im mierny lesk. Neutrálny odtieň s nádychom ružovej perfektne sadne ku každému dennému líčeniu. Dá sa dobre skombinovať aj s výraznejšími líčeniami ale ja ho používam najčastejšie k jemnému hnedému líčeniu oči. Je to moja asi najobľúbenejšia kombinácia. Pokiaľ ide o výdrž je viac než dobrá. Aj bez zafixovania vydrží tie cca 4 hodinky, potom je nutné ho opäť naniesť na pery. Čo sa  obalu týka je klasický čierno-strieborný, ako má väčšina ružov od M.A.C ak nejde o limitovanú edíciu. Cena tohto ružu je 20 eur, ako u väčšiny rúžov od tejto značky pokiaľ sú kupované priamo v predajni. Ale našla som ich na pár slovenských stránkach, medzi nimi je aj parfums.sk a tam nemajú síce veľký  výber ale zato o niečo nižšie ceny.

Aj keď ruže od M.A.C patria medzi tie drahšie, vždy si rada doň zainvestujem. Nekupujem ich vo veľkom samozréjme ale z času na čas si vždy jeden doprajem. Momentálne ich mám tuším už 4. A tieto ruže som si nakúpila v priebehu roka a pol čo je celkom dlhé obdobie.

Ja som svoj obľúbený rúž od M.A.C našla a vyhovuje mi. Som z neho nadšená a za nič na svete by som ho nevymenila. Momentálne ho nosím skoro každý deň až sa bojím, že si ho zachviľu celý miniem. 

Prajem krásny zvyšok dňa. Užite si pondelok a napíšte mi do komentárov, aký je Váš obľubený ruž. Nemusí to byť len od M.A.C :) Poteší ma každý jeden komentár.            


Andrea Nalens

6 komentárov:

  1. Nemám skúsenosti s rúžmi od MAC, ale chystám sa si kúpiť buď červený alebo čierny. Momentálne mojím favoritom čo sa týka rúžoc je rúž od Catrice ultimate stay v odtieni 140 Behind the red curtain. Na bežné nosenie volím skôr butter od Astor na ktorom mi najviac vyhovuje, že je matný a v prirodzenom odtien 027 Elefant Nude (dlhodobo bol vypredaný).
    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.sk
    Pozývam ťa na moju Valentínsku giveaway. Budem rada ak sa zapojíš. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tá voľba čierneho ma celkom prekvapuje ale musím uznaŤ, že v poslednom čase ju viac a viac dievčaŤ začalo nosiť aj tu na SR, spolu aj s tmavými odtieňmi fialovej alebo hnedej. Na ten ruž od Catrice sa určite pozriem v drogerii. Veľmi ma zaujal, zvláštne, že sp, ho doteraz dáko neregistrovala.

      Odstrániť
  2. ten je naozaj krásny mne sa tiež veľmi páčia nude odtiene ktoré su pre mňa ako stvorené kedže výrazne nenosím, ja mam najdrahší asi gosh ktorý stal 7eur čo je oproti tomuto mac nic ale páči sa mi no ktovie možno sa niekedy rozhodnem aj pre tento :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Roumí. Juuj na ten sa už tiež chystám, len vždy naň pozabudnem ale aj ten musím jedného dňa maŤ :)

      Odstrániť
  3. rtěnky od MAC chci zkoušet dlouho, ale ještě si nejsem jistá. Jinak pěkný článek a nádherná barva!!!
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite sa oplatí si aspoň do jednej zainvestovať. Ale pozor! Je to ako s tetovaním dáš si jedno a budeŠ chcieť ďalšie :) Ďakujem za pochvalu Michaela, veľmi si toho cenním :)

      Odstrániť