11. januára 2016

Súboj Balea lippenbutter VS Nivea lip butter

Tentokrát som si pre vás prichystala trošku netradičný článok. Určite veľa z vás už vyskúšali alebo počuli o maslách na pery. Ja sama som o nich čítala nespočetné množstvo recenzií a preto je zbytočné aby som aj ja nejakú tu recenzii o nich robila. Tak som sa rozhodla napísať menší porovnávací súboj medzi maslom na pery od  Nivey a Baley. Konkrétnejšie ide o Nivea Lip Butter s vôňou malinových kvetov. A druhé maslo je Balea Lippenbutter s vôňou citrónových kvetov.

Čo myslíte ktoré bude lepšie?

Asi začnem tým, čo majú tieto maslá na pery spoločné:

Obe tieto maslá majú prijateľnú cenu, ktorá sa pohybuje okolo tých 2-3 eur.
Nachádzajú sa v plechových nádobách s tým istým okrúhlym tvarom.
Majú príjemnú sviežu vôňu ktorú cítiť ešte pár minút po nanesení na pery.

A teraz prejdime k samostatným produktom pekne jeden po druhom.            
 

Balea Lippenbutter Zarte Lippen: 

Je o kúsok väčsí ako Nivea má 19 ml. Obal je podobný a dalo by sa povedať taký istý ako pri týchto maslách na pery. Klasická malá okrúhla plechová nádobka. Ktorá ale má krásny žltý motív na ktorom sú bledou žltou nakreslené kvietky. Pôsobí to veľmi milo a príjemne. Mne osobne sa  obal veľmi páči. Je nápaditý a originálny. Vôňa je svieža citrusová, ničím zvláštna ale zase je príjemná a nepôsobí vtieravo. Má olejovú konzistenciu ktorá je veľmi jemná, je to niečo ako roztopený balzam na pery zmiešaný s olejom. Na dotyk je veľmi mäkké a poddajné takže stačí iba jemne namočiť prst a naniesť na pery. Toto maslo má niektoré vlastnosti  kokosového oleja.Ten sa tiež ako toto maslo pri vyššej teplote topí.A práve toto vidím ako veľké mínus, pretože pri tom topení začne vytekať z plechovky lepí sa na jej okraje a tým pádom sa aj ťažšie otvára. Nehovoriac o tom, že keď sa mi ho podarí otvoriť tak mám celé ruky upatlané, mastné a dolepené. Na perách vydrží krátko. Pri bežných balzamoch mi stačí 2-3x naniesť na pery počas dňa. U masiel treba častejšie 5-6x denne.

Plusy:                                                                                Mínusy:

- cenovo dostupný                                                             -pri vyššej teplote sa topí a vyteká z nádoby
- praktický obal                                                                 -lepí sa a má až veľmi olejovú konzistenciu
-príjemná vôňa                                                                  -horšia kvalita (vydrží ešte menej ako Nivea)



Nivea Lip Butter Raspberry Rose:Má krásnu sviežu vôňu ktorá je trošku sladká, mne osobne pripomína cukríky. Je o niečo menšia má len 16.7 g. Čo sa konzistencie týka je  hustejšia, ľahšie sa nanáša na pery a nelepí sa až tak. A je ako u každého masla na pery mastnejšia ako u normálnych balzamov, čo nie každému vyhovuje. Obal je veľmi praktický a pekný, taká klasická plechovka ktorá sa ľahko otvára a aj zatvára (takže nehrozí, že by som si dolámala pri nej nechty :D). Ak ide o výdrž je skôr zlá ako dobrá. Na perách vydrží krátko a za hodinu mám zase pocit suchých pier. Ale neviem či to je dôsledkom tohto chladného počasia alebo slabou výdržou mala na pery.


Plusy:                                                                                           Mínusy: 

-prijateľná cena                                                                          -nevydrží až tak dlho
-praktické balenie                                                                      -mastnejšia konzistencia -príjemná vôňa

A víťaz??? Aj keď sú si tieto maslá na pery veľmi podobné, u mňa zvíťazila Nivea. A to hlavne preto, že sa netopí a má pre mňa krajšiu vôňu, ktorá mi viacej vyhovuje.

Už ste vyskúšali maslá na pery? Ak áno aké? A máte svojho favorita? Alebo ostávate verné radšej klasickým balzamom na pery?

Prajem krásny zvyšok dňa :)                                                                                        Andrea Nalens

6 komentárov:

  1. myslím že nivea vydrží o niečo dlhšie mne teda celkom dosť a vytratí sa ako každý iný balzam keď pijem jem a tak.. ale balea sa vytratí sama nemusím ani piť určite je to tým že je tam viac kokosového oleja, ale radšej ho mám stále položený na poličke a ked treba je po ruke:) Inak ked je ta balea taka kremova použijem ho aj na ruky ked mam velmi suche miesta na nich

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mám rovnaký názor :) Ja mám momentálne balzamy všade po izbe, bundách či kabelkách pre prípad núdze. Lebo v tomto studenom počasí sa mi pery strašne vysušujú a tak musím byť vždy dobre zásobovaná nejakým tým balzamom na pery :D To ho musim vyskušať na ite ruky aj ja hlavne na okolie nechtov to mám veľmi suché teraz v zime. :)

      Odstrániť
  2. já miluju vazelínu, na rty je fakt skvělá, sice ne pod makeup, protože rtěnka se pak logicky na ně nechytá, ale na noc je skvělá :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tú som vo veľkom používala v Anglicku, mali tam široký výber vazeliny na pery ale aj iné výrobky. Tu na Slovensku sa dá tuším iba objednať.

      Odstrániť
  3. Neskúšala som zatiaľ ani jedno, ale Niveu mám kúpenú, ten variant s bambuckým maslom. Na pery používam teraz najčastejšie balzam EOS alebo Ziaja kakaové maslo.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. super, zaujímalo ma, že ktorý je lepší, reps. Baleu som mamine kúpila pod stromček a s tou olejovou konzistenciou pri teple si to trafila. Nivea by, teda, pre mňa bola asi väčšmi vyhovujúca :)

    OdpovedaťOdstrániť