25. januára 2016

Pupa Milano I' m 305 Cherry Lipstick

Krásnu nedeľu prajem!
Dnes som si pre Vás pripravila recenziu na výrazný červený ruž značky Pupa Milano, ktorý som si nedávno kúpila.Tie ktoré ma sledujú na instagrame ho už mohli viedieť a tie ktoré nie tak ho uvidia teraz :) Pevne verím, že sa Vám recenzia a aj fotky budú páčiť, tak poďme na  to!

V predajni som sa rozhodovala či nestiahnuť po tekutých ružoch, ktoré tiež vyzerali veľmi lákavo. Nakoniec mi ten pravý rúž pomohol vybrať priateľ lebo ja som bola až priveľmi nerozhodná. A viete čo? Vôbec neľutujem, že som nechala voľbu na ňom, vybral skvelo. Klasický sýtočervený rúž by mala mať vo svojej zbierke každá žena, a červenou sa nikdy nedá nič pokaziť. Navyše tento odtieň ešte vo svojej zbierke nemám. Ide konkrétnejšie o oditeň 305 Cherry. A stál ma 9, 90 eur.

Rúž ma krásny strieborný obal. Na perách je veľmi príjemný, pripomína mi balzam. Má krémovejšiu konzistenciu a pôsobí lesklo navyše vôbec  nevysušuje pery skôr by som povedala, že ich hydratuje. Vydrží niekoľko hodín ale pri jedení alebo pití sa odtláča ale to je u rúžov bežné. Mne najdlhšie v bezchybnom stave vydržal 4 hodiny  potom som musela naniesť ďalšiu vrstvu.

Inak baby teraz majú celkom fajn zľavy v Pupa Milano tak sa tam určite choďte pozrieť. Možno vám niečo padne do oka :) A čo hovoríte na dnešnú recenziu? Páčila sa?

Andrea Nalens

6 komentárov:

  1. Tá farba ti veľmi pristane, priateľ má dobrý vkus :) Nedávno som v Pupe ukoristila doteraz naj make-up a asi sa teda poobzerám aj po rúžoch ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem odkážem priateľovi určite sa poteší. Ja som tam ešte makeupy nepozerala iba ruže, licenky a laky na nechty. Asi sa pôjdem ale pozrieť aj na makeupy :)

      Odstrániť
  2. no teda šikovný priateľ, tebe sa ten červený hodí, mne sa veľmi páčia hnede odtiene teda nude majú aj také? :) Pekný obal má naozaj

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Roumí a určite majú aj dokonca v tých tekutých farbách na pery som 1-2 odtiene našla. A v rúžoch ich majú tiež hojne :)

      Odstrániť
  3. moc ti tento odstín sekne, já bych tak odvážná nebyla, rtěnky popravdě vůbec nepoužívám :), ale ty jsi v ní dokonalá
    www.andie-chambers.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. úžasný odtieň, sekne ti! závidím dievčatám ktoré majú odvahu na takýto odtieň, :))

    OdpovedaťOdstrániť