19. januára 2016

Pink Nails Art Design

Ahojte, keďže sme tu už dlhšiu dobu nemali žiadne zdobenie nechtov, tak som sa rozhodla jedno si pre Vás dnes pripraviť. Pôjde o veľmi jednoduché ale zato pekné zdobenie pomocou pásky na nechty. Toto trblietavé zdobenie je teraz celkom populárne a mohli ste ho vidieť vo viacerých prevedeniach.

Ide o jedno z tých jednoduchších a nenáročných zdobení nechtov, ktoré zvládnu aj dievčatá ktoré sa zdobeniu nechtov až tak nevenujú.Aj keď som nevedela hneď na začiatku akú zvolím farebnú kombináciu, dlho som si s tým hlavu nelámala a siahla po prvej farbe ktorá ma upútala. No a potom som k nej už iba pohľadala ďalší lak v podobnom odtieni a pustila sa do lakovania nechtov :)

 V tomto zdobení nechtov zohráva veľkú úlohu hlavne trblietavý lak a páska pomocou ktorej si vytvoríme na nechtoch malé trojuholníčky. Ďalej budeme potrebovať ešte ďalšie 2 laky na nechty a to neutrálny (v podobnom odtieni  alebo farbe ako trblietavý) a priesvitný. Ja som si zvolila kombináciu dvoch ružových lakov s tým, že základný lak má o niečo neutrálnejšiu pudrovo ružovú alebo takzvanú staroružovú farbu. Vybrala som práve tento lak (Miss Sporty Lasting Color Gel Shine 552), lebo som to nechcela mať všetko príliš ,,sladké" a ,,cukríkové". Ale je vlastne na vás aké laky a farby si zvolíte

POSTUP:

-ako prvé si na nechty nanesieme 2 vrstvy laku a počkáme kým zaschne (ak máte výraznejší lak možno postačí iba 1 vrstva)
-pomocou zdobiacej pásky si na nechte vytvoríme malý trojuholník a to prekrížením dvoch asi 4 cm dlhými pásikmi z lepiacej pásky.
-trblietavým lakom vyfarbíme vzniknutý trojuholník a postup zopakujeme aj na ostatných nechtoch
-ja som sa rozhodla jeden spraviť celý trblietavý a tak som ho len nalakovala trblietavým lakom 
Gabriella Salvete Sttars Enamel 01 Lila

-na záver som všetky nechty prelakovala priesvitným lakom aby dlhšie vydržali a boli lesklejšie.

Celé toto zdobenie nechtov mi zabralo približne 15 minút.

Tak ako sa Vám páčilo dnešné zdobenie? Vyskúšate ho? Alebo by ste na ňom niečo zmenili? Píšte mi vaše reakcie postrehy a pripomienky poprípade pochvaly. Poteším sa každému komentáru :) A onedlho čakajte recenziu na rúž značky PUPA MILANO!!! Prajem krásny zvyšok večera.

Andrea Nalens

4 komentáre:

  1. Vyzerá to veľmi pekne! Lak od Gabriely to perfektne oživil :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. teším sa na recenziu na rúže, ja ich pár doma mám...a o nejakých chcem napísať, ale ešte mi nevyšiel čas..:) inak nechtíky sú sympatické, tiež som si podobné robila:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. naozaj krásne nechtíky! :) Ja sa tiež vždy rada pobavím so vzormi a podobne :3 :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť