29. januára 2016

Výlet na Bratislavský hrad



Krásny piatkový večer, dnes tu pre Vás mám pár fotiek z výletu na Bratislavský hrad, ktorý som nedávno navštívila. Bol to naozaj krásny výlet, Bratislavský hrad je nádherný a výhľad z neho je ešte krajší. Kto ho ešte nenavštívil tak tam pri prvej príležitosti rýchlo utekajte, určite stojí za to ho vidieť.

Musím sa ale priznať, že cesta na hrad mi dala poriadne zabrať. Celú sme ju totiž absolvovali peši. A vôbec nebola sranda kráčať stále do kopca, práve naopak. Bolo to namáhavé a pre niekoho kto nemá žiadnu kondičku ako je aj dosť náročné. Ale zvládla som to a hrad aj výhľad z neho stál za tú námahu. 


Výhľad  z hradu nielen na Bratislavu:

Tak čo vy už ste navštívili Bratislavský hrad? Páčil sa Vám dnešný článok a chceli by ste viacej takýchto podobných článkov? To je odo mňa všetko lúčim sa s vami a prajem krásny zvyšok večera.

Andrea Nalens

4 komentáre:

  1. pekne fotky veľmi, noo budeš musieť chodiť pravidelne na prechádzku k tomu zámku aby si ziskala kondičku he :-D tu bundu ti zavidim pekna je riadne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, haa mne dajú zabrať aj schody ktoré máme v paneláku nie to sa ešte denno denne trepať na hrad.

      Odstrániť
  2. fuuh, velmi dávno som tam bola,máš pravdu že je pekný, plný suhlas :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som tam bola prvý krát vždy som ho totiž obdivovala iba z diaľky :)

      Odstrániť