5. januára 2016

Malý random z Nízkych Tatier, chaty a cesty domov

Krásny deň prajem.
Dúfam, že ste si všetci užili oslavu Nového roku najlepšie ako sa dalo a že ste sa poriadne zabavili.
Dovoľte mi ešte oneskorene Vám všetkým popriať len to najlepšie do nového roku. Ja som oslavovala príchod nového roku  na chate v Nízkych Tatrách a bolo tam krásne. Problém nám robili iba mínusové teploty a mrazy. Nebola to sranda keď vonku bolo -15 stupňov. Ale na chate bolo krásne teplučko a chodenie von som obmedzila na minimum. Ale tá príroda tam bola naozaj krásna. Dokonca som čo to pofotila či už vnútri v chate , vonku alebo po cesto domov. A práve o tieto fotky by som sa s vami dnes rada podelila. Tak tu sú:


 Cestou domov sme natrafili na tento krásny hrad. Tuším ide o Lupčianský hrad a asi som už na tomto hrade aj bola pred pár rokmi. Ale nie som si istá.

Dúfam, že sa fotky páčili. A zaujímalo by ma ako ste vy trávili Silvester :) Tak mi píšte komentáre. A prajem všetkým krásny zvyšok dňa :)                                          
                                                                                                                                         Andrea Nalens

11 komentárov:

  1. Krásne fotky, hlavne tie 'zamrznuté' :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hrad je naozaj zaujimavy. Bola som tam pred par rokmi, ked este prebiehala rekonstrukcia, ale kludne by som sa tam pozrela znovu.
    |Kaviareň u mačky|

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno to teda je. A má aj celkom zaujímavý príbeh, ktorý mňa osobne dosť zaujal.

      Odstrániť
  3. moc hezké fotky:))
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tie fotky hrnčeka sú geniálne! :) Veľmi sa mi páčia :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Máš opravdu super blog plný zajímavých tipů:) Taky chválím pěknou galerii fotek :)

    OdpovedaťOdstrániť