28. decembra 2015

The last days in UK

Ani som sa nenazdala a moje malé Anglické dobrodružstvo je pomaly u koncu. Prežila som tu krásny 1 rok a 3 mesiace. Za tento čas som sa veľa toho naučila, získala nové skúsenosti a našla si kamarátov za ktorými mi bude smutno. Nikdy by mi nenapadlo, že tu vydržím tak dlho. Úprimne nebolo to tu 2x ružové ľudia nie vždy boli ústretový a priateľský, práca 12 hodín bola náročná a žiť v krajine kde skoro počas celého roka iba prší alebo je zamračené nie je najlepšie. Hlavne keď sa človek zúfalo teší na leto lebo dúfa, že aspoň vtedy sa konečne  ukáže slnko a teploty vyšplhajú aspoň nad tých 20 stupňov a potom zažije počas leta len 3 slnečné dni a dosť.

Za môj pobyt v Anglicku som bývala v 4 rôznych mestách a ďalších 5-6 som navštívila. Nebola som v Londýne čo ma veľmi mrzí ale zato som videla Liverpool, Birmingham (z ktorého som stále lietala na SR a zase naspäť), Manchester, Notingham a iné zaujímavé mestá.
V Anglicku som  okrem iného našla aj svoju lásku s ktorou sme pred 2 mesiacmi oslávili naše prvé (ročné) výročie a ja verím, že nebolo posledné. :)

Čo mi bude chýbať ?Určite jedlo: v podobe najlepších waflí na svete:

Koláčov hlavne slávny Carrot Cake a klasický čokoládový ktoré tu stoja do 2 eur a sú vynikajúce:

Alebo aj vynikajúcich nápojov z Costy na ktorých sme tak trošku závislý:

Krásy a zaujímavosti jednotlivých miest:  


BYE BYE ENGLAND

Dúfam, že sa Vám dnešný môj tak trošku rozlúčkový článok o Anglicku a mojom živote v tejto krásnej krajine páčil.  Ešte zvažujem napísať ďalší tak trošku osobnejší článok o tom aký bude môj život ďalej kde budem teraz bývať a čo mám v pláne. Dajte mi vedieť či by ste mali o takéto niečo záujem :) To je odo mňa na dnes všetko. Užite si posledné dni voľna a oslávte  Nový Rok najlepšie ako sa len dá :)

Andrea Nalens

4 komentáre:

  1. mne normálne až behali zimomriavky po chrbte pekne si to napísala, a tie sladké dobroty by chýbali aj mne vyzerá to úžasne, ale vieš kde som jedla u nás zatiaľ najlepšie wafle? smerom na bojnice pri plážovom kúpalisku čo bola krčma kazačok teraz je tam reštaurácia a proste všetko jedlo tam bolo úžasné. A samozrejme gratulujem k vášmu výročiu a držím vam palce:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Roumí za všetko.Fú tam som nebola ešte a ani neviem kde to je. Ale musíme tam niekedy vybehnúť čo ty na to? :)

      Odstrániť
  2. Krásné fotky, krásná Anglie :-) Koukám že jsi si pobyt užila a odnesla krásné vzpomínky, tak to má být.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ano snažila som sa aj napriek hnusnému anglickému počasiu čo najviac vidieť a zažiť :)

      Odstrániť