16. decembra 2015

My Christmas Nails 2015

Krásnu stredu prajem! Dnes som si pre Vás pripravila prvý vianočný článok tohto roku a dúfam, že nebude posledným. Tý ktorý ma sledujú na instagrame určite tušia o aký článok pôjde a tý ostatný to už vydedukovali z názvu. Áno pôjde o nechtový článok, ale nie tak hocijaký! Keď už sa nám tie Vianoce blížia, tak som sa rozhodla si konečne aj ja urobiť vianočné nechty. Už veľa blogeriek má tie svoje VIANOČNÉ a ani ja nesmiem byť iná. Hneď na úvod by som chcela upozorniť, že nechty sú tak trošku jednoduchšie pretože som si ich ako môžete vidieť robila sama ae aj tak dúfam, že oceníte moju kreativitu a nápaditosť :)
                                              A možno sa aj necháte inšpirovať.

Rozhodla som sa pre jednoduchosť v podobe bordovej a zlatej farby. Táto kombinácia mi prišla na Vianoce ako stvorená a navyše  tieto dve farby spolu veľmi pekne ukážu. Dominantnou časťou na mojích nechtov je vianočný stromček na palci. A s tým som sa aj najviac natrápila. Inak je toto zdobenie veľmi jednoduché a zvládne ho každá.  
      
BUDETE POTREBOVAŤ:
červený alebo bordový lak, priesvitný lak a ozdoby (ja som tie svoje zakúpila na internete a vyšli ma tuším niečo do 2 eur).
POSTUP:
1. Ako prvé som naniesla na nechty priesvitný podkladový lak a nechala ho uschnúť.
2. Ďalej som pokračovala dvoma vrstvami vínového (bordového) laku.
3. Potom na rad prišlo zdobenie nechtov v podobe malých zlatých ozdôb.
Začala som s palcom na ktorý som pomocou pinzety začala dávať malé okruhlé ozdoby tak aby vytvorili trojuholník (stromček). Na vrch vzniknutého stromčeku som nalepila striebornú hviezdičku.
4. Ďalšie nechty boli už hračkou. Nič komplikované iba 2 jednoduché ozdoby a to jedna malinká okruhlá dolu a druhá väčšia podlhovastého tvaru, tesne nad ňu.
5. Na záver som ešte nechty pretrela priesvitným lakom.
Ešte na záver pridávam fotku mojích ozdôb na nechty a ak by mal niekto záujem o ich kúpu pridám aj link :)
Ku koncu by som sa už len chcela opýtať na tie vaše vianočné nechtíky aké sú a či ste si ich robili sami alebo boli u kozmetičky. Budem sa tešiť na každý komentár. Krásny zvyšok dňa :)

Andrea Nalens






8 komentárov:

  1. toto sa ti veeeľmi podarilo stále ich obzerám úžasné sú:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wauuuu!!! tak to je naprosto boží manikůra! Hlavně ten palec se stromečkem se mi moc líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásne nechtíky .... akurát som premýšlala, že tým mojim by sa zišla nejaká uprava po dlhej dobe :D

    Zapoj sa do mojej Vianočnej súťaže o ceny v celkovej hodnote 1OO EUR!
    http://byfoxygreen.blogspot.sk/2015/12/vianocna-sutaz.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nehtíky se ti fakt povedly :) a pro to vzájemné sledování jsem, jdu tě hned sledovat :)
    eL

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne nechty, len pri mne by také pekné dlho nevydržali:D

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  6. vyzera to uzasne!


    Pozyvam na povianocnu GA o vecicky ako Guess ci Dermacol:) tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/12/povianocna-ga.html

    OdpovedaťOdstrániť