6. decembra 2015

Moji kozmetický míláčikovia

Baví ma skúšať a objavovať nové kozmetické produkty. Vždy sa teším keď sa na trh dostane nejaká tá novinka alebo keď značka vydá novú kolekciu či limitovanú edíciu. Ale nie všetko nové je aj dobré. No a aj po vyskúšaní napríklad nového makeupu sa vrátite radšej k tomu vášmu starému, dobrému a hlavne overenému.
A určite každá z vás má niekoľko takýchto svojích kozmetických obľúbencov, na ktorých si nedá dopustiť a neustále sa k ním vracia. A tu sa dostávame pomaly k téme dnešného článku. Áno bude o starých overených kozmetických miláčikov, skrátka o produktoch, ktoré sú také dobré, že by ste ich nevymenili za nič na svete. Aj ja takých pár mám, tak sa poďme rovno na nich vrhnúť :)

Makeup od značky Bourjous ste už na blogu videli, robila som totiž naň recenziu TU. A preto nebudem sa veľmi rozpisovať. Spomeniem len jeho skvelú schopnosť psispôsobiť sa tónu pleti a to, že nepôsobí vôbec umelo a neprirodzene. Krásne vydrží celý deň. Predtým som používala makeup od Rimmelu ale ten bol veľmi tekutý a nevydržal až tak dlho.



















Tento korektor od Max Factor  Pan Stik si už kupujem pomaly 3. rok a stále ho považujem za najlepší aj napriek jeho trošku vyššej cene Mám oh najradšej zo všetkých svojích korektorov. Má skvelú kryciu schopnosť a dá sa ním veľmi dobre kontúrovať tvár, len si treba kúpiť 2 (jeden svetlý a druhý tmavší). Recenziu na Pan Stik nájdete TU.


Vyskúšala som už strašne veľa púdrov aj od drahších kozmetických značiek. Ale aj tak sa nejakým zvláštnym spôsobom vždy vrátim k tomuto  púdru od Dermacolu.  Páčia sa mi strašne ornamenty na ňom tá čipka a ruže ma vždy dostanú a ja si ho opäť kúpim, nehovoriac o jeho skvelej vôni.  Za spomenutie stoja aj jeho dobré krycie schopnosti a to, že pekne zmatní pleť.


Rúže od svetoznámej značky MAC hádam nemusím nikomu predstavovať. Všetky ženy ich milujú a ani ja nie som výnimkou. Sú skrátka topka a už sa teším keď sa mi rozrastie moja skromná zbierka o ďalšie. Zatiaľ mám len tri a to  Retro Matte Relentlessly Red,  Flat Out Fabulous taktiež z kolekcie Retro Matte a Rebel.

Dlho som hľadala očnú linku ktorá by mi vyhovovala. Vyskúšala som fixkové, gélové a aj tekuté. Ale najviac mi vyhovovala táto tekutá linka od Miss Sporty. Ľahko sa mi a ňou pracuje a linky sú raz dva hotové. A najlepšie je, že vydrží naozaj celý deň bez toho aby sa olúpila alebo rozmazala.

Suchý šampón od značky Batiste je moja srdcová záležitosť. Odkedy som prišla do Anglicka iný si nekupujem. Mne úplne vyhovuje, nezanecháva žiadne biele stopy vlasy pekne oživí a zbaví mastnoty na celý deň. Je to taký môj malý pomocník v núdzi, ktotrý navyše krásne voňia. Už som stihla vyskúšať skoro všetky vône na ktoré som natrafila v obchodoch :D Som zbláznena do tohto suchého šampónu. Predtým som  vyskúšala suchý šampón od Syossu a aj Schwarzkopfu, ale tie sa s týmto nedajú ani porovnať. A navyše má aj malé cestovné balenie, takže si ho môžem všade so sebou zobrať.
A čo vaši kozmetický obľúbenci? Zhodujú sa aspoň trošku s tými mojími alebo máte vlastných favoritov, ktorých by ste za nič na svete nevymenili?
Teraz ma napadlo, že ešte nemám žiadnu favoritku medzi riasenkami, takže baby ak o dákej dobrej viete píšte mi do komentárov. Prajem krásny zvyšok večera.
Andrea Nalens

7 komentárov:

  1. Batiste som si momentálne objednala, som veľmi zvedavá, či bude aj môj miláčik :)

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju novú adventnú GIVEAWAY o knihu ako si vyrobiť Anjelikov

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne za pozvanie určite sa zapojím a daj mi vedieť či si spokojná s týmto suchým šampónom aspoň z polovice tak ako ja :)

      Odstrániť
  2. MAC je TOP ... síce môj rúž je už v kozmetickom nebi lebo sa stala menšia nehoda ale mala som slzy na krajíčku keď som ho vyhadzovala . Nebolo ho tam už moc ale aj tak mi to bolo veľmi ľúto ... Vyskúšať by som jednoznačne chcela Batiste len nejako som sa k nemu stále nedostala - ja ja suché šampóny nie sme moc veľký kamaráti . Ale na tento počúvam len samú chválu tak budem musieť zabehnúť do DM alebo pozrieť na nete a kúpiť si ho . :)
    Life is beautiful

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Juuj to je strašné. Neviem čo by som ja robila keby sa mi jeden z mojích miláčikov dáko poškodil a ja ho musela vyhodiť. Je to drahá kozmetika. Ja som bola na tom zo suchími šampónmi podobne ale tento je naozaj jeden z tých najlepších ktoré som vyskúšala. Keď si ho raz kúpiš tak mi potom mi napíš či si s ním spokojná

      Odstrániť
  3. O Batiste všichni pořád mluví a nemůžou si ho vynachválit a já se vám ani nedivím.. :) Já o něm už asi tak tři měsíce mluvím, jak si ho dojdu koupit a vyzkouším a pořád na to nějak nemám čas :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Haa tak tento tvoj komentár ma naozaj dostal Dominika :) Určite sa premôž a nájdi si čas na tento malý zázrak a choď si ho kúpiť, alebo počkaj ešte pár týždňov a dostaneš šancu ho vyhrať u mňa na blogu :) Teda ak sa zapojíš do pripravovanej giveaway :)

      Odstrániť
  4. Pekny vyber produktov. Teraz pouzivam puder Dermacol a tie cipky nie a nie zmiznut. Akoby som puder na stetec ani nenabrala. Panstik som kedysi davnejsie pouzivala ako makeup.

    OdpovedaťOdstrániť