4. novembra 2015

Smaragd smokey eyes makeup

Ahojte, tak a máme tu stredu a s ňou aj sľúbený článok o líčení. Tý čo ma sledujú na instagrame určite vedia o aké líčenie pôjde, lebo som pridávala pár fotiek naň. Takže ide o výrazné dymové líčenie s nádychom tmavej zelenej, v kombinácii so svetlými- neutrálnymi perami. Neviem prečo, ale prídeme mi tak trošku jesenné a vhodné na  nejakú večernú príležitosť. A v poslednom čase sa mi zapáčili farebnejšie líčenia prednedávnom som robila fialové a dnes zelené. Uvidíme čo ma napadne nabudúce alebo možno tento výber nechám na Vás.
 Líčenie je samo o sebe veľmi jednoduché a zvládne ho každý, kto vie aspoň trošku líčiť a tieňovať. Nezaberie ani pol hodinku a dokonca to bude aj celkom zábava (teda aspoň pre mňa to bola).
POSTUP:

  •  Začala som klasicky nanesením svetlého-bieleho oka pod obočie a do vnútorného kútika oka.
  • Ako ďalšie nasledovalo  nanesenie zeleného tieňa na celé pohyblivé viečko
  • Potom som za pomoci tmavého tieňa vykonturovala oko a naniesla čierny tieň do ohybu oka a vytieňovala a tým dosiahla dymový efekt.
  • Pod oko som si naniesla svetlý tieň do vnútorného  kútika zelený do stredu a čierny nakoniec.
  • Na záver som už len nakreslila linku a naniesla riasenku.

Na fotkách môžte vidieť líčenie s a bez očnej linky. Záleží na vás ktorú variantu si zvolíte. Ja som chcela dodať očiam hlbší dojem a viacej ich zvýrazniť a preto som pridala aj linku. Ale líčenie ukáže krásne aj bez nej.
Toto líčenie som robila za pomoci paletky Too Faced (TU) a Sleek (TU) na ktorých recenzie sa môžete pozrieť hneď po kliknutí na odkazy v zátvorkách. Na pery som použila jemný nude rúž od značky Rimmel  (Kate Moss) odtieň 03.
Dúfam, že sa Vám dnešné líčenie páčilo. Kľudne mi napíšte do komentárov o aké ďalšie líčenie by ste mali záujem, veľmi sa tomu poteším. A mám na Vás jednu otázku. Mohli by ste mi prosím napísať o aké články máte najviac záujem a ktoré vás najviac bavia ? Veľmi by ste mi tým pomohli :)
                                                                                                                             Andrea Nalens

4 komentáre:

  1. Jé, z dálky mi připadalo jako šedé kouřovky, ale i z blízka je to super, na to, že zelenou v líčení nemám ráda, tak toto je povedené :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Dominika :) Možno nabudúce bude aj to šedé :)

      Odstrániť