8. novembra 2015

Nákupy oblečenia za október

Ahojky! Viem že už je 8.11. ale aj tak Vám dnes prinášam moje nákupy za mesiac október. Za tento mesiac som si nakúpila naozaj veľa oblečenia, pretože som nemala čo poriadne na seba v tomto chladnom jesennom období. Dokonca som nemala ani jesenné topánky nie to kabát alebo bundu :D A tak som sa vybrala na nákupy.
Mojím najväčším prianím bolo nájsť poriadný kardigan, ale nedarilo sa mi. Dlho som hľadala až som nakoniec narazila na nie jeden ale hneď dva v H&M. Samozréjme že som si ich aj kúpila. Oba stáli cez 25 libier.

Ako ďalšie som mala na zozname topánky, klasické hnedé poprípade čierne a na šnurovanie. A tie som si našla v New Looku. Nevedela som sa rozhodnúť či čierne alebo hnedé a tak som zobrala oboje. Cenou topánok si nie som istá ale bolo to buď 30 alebo 34 za jedny.

Krásne kockované (kárované) košele v jesenných farbách som ako inak musela mať. Tieto sú konkrétne z Primarku a stáli ma 10 libier každá.

Svetre neodmysliteľne patria k jeseni a navyše ich mám veľmi rada. Sú pohodlné a ľahko kombinovateľné. A tak som si aj ja jeden kúpila. Je klasický čierny a po rukávoch má zipsy.  Sveter ma vyšiel tuším do 20 libier.

Krásnu bundu v kaki farbe s odjímateľnou kožušinkou som taktiež objavila v New Looku. A vyšla ma na 60 libier.

No a aká by to bola jeseň keby som si nekúpila dáky ten šál alebo šatku? Šál a aj šatka stáli skoro 8.

ĎALEJ:
                                               Hodinky 12,99 a Náušnice 5,99 New Look

                                                       2x Pulovre New Look  približne 8 libier

                                                         Poncho Primark 10 libier

                                                        Kabelka New Look 19,99 libier
Keďže som si toho celkom dosť kúpila tak som sa rozhodla spraviť aj jesenný lookbook. Ak by ste oň mali záujem. A ak nie tak môžete čakať aspoň outfity. Chcela som už teraz dáke nafotiť ale to sa skrátka nedá pri tomto hroznom počasí. Celé dni tu iba prší, je zamračené a dokonca pred pár dňami sme tu mali hmlu, ktorá trvala skoro celý deň. Jedným slovom KATASTROFA. Ale už o pár dní letím na týždeň za rodinou na Slovensko a tam pokiaľ viem je pekné počasie, tak hádam sa mi podarí nejaký ten outfit 2 :)
Andrea Nalens

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára