22. novembra 2015

Moje 3 najobľúbenejšie laky na jeseň/zimu

Ahojte, dnes som si pre Vás pripravila 3 moje najobľúbenejšie jesenno-zimné laky na nechty. V tomto ročnom období mám veľmi rada  výrazné farby ako napríklad žltú, červenú, kráľovskú modrú, bordovú, oranžovú, zelenú ale aj neutrálne zemité farby stoja za povšimnutie. A tak ma napadlo urobiť článok o mojich top 3 lakoch na jeseň/zimu. Sú to laky, ktoré teraz nosím najčastejšie.
Vínová alebo inak povedané bordová farba neodmysliteľne patrí k jeseni  a mám ju veľmi rada. Má miesto v mojej kozmetickej taštičke v podobe rúžu, ale aj v šatníku ako šál, sveter či sukňa. A práve preto začnem s týmto bordovým lakom ako s prvým. Konkrétnejšie ide o lak od Essence Colour & Go 16- Dark Red. Toto je jeden z mála, ktorý má tak dobré krytie, že stačí naniesť iba jednu vrstvu. Má krásny sýtu farbu a na nechtoch vydrží približne 3-4 dni bez porušenia, potom sa začne trošku olupovať. Stojí okolo 1,50 eur a za tú cenu sa naozaj oplatí. Kľudne ho môžem len a len doporučiť.
Ďalšou v poradí je Staroružová alebo nude farba. Doteraz som ju využívala viac menej pri líčeniach (mám rúž v tejto krásnej farbe), ale nedávno som si zakúpila tento krásny gel lak na nechty od Miss Sporty Lasting Color Gel Shine 552. Je to asi jediný neutrálny a jemný lak na nechty, ktorý používam v tomto ročnom období. Vždy si nanášam 2 vrstvy tohto laku. A mal by vydržať až 10 dní, ale úprimne to nie je veľmi pravda. Mne vydrží najviac 5-6 dní bez olupovania. No ale aj napriek tomu ho mám veľmi rada. Jeho cena je viac ako prijateľná, tuším niečo málo pod 2 eurá.
A na záver krásna smaragdová zelená v podobe laku na nechty taktiež od Miss Sporty Lasting Colours  520 Teal the End. Nikdy by ma nenapadlo, že si práve ja kúpim takýto zelený lak na nechty, ale keď som ho uvidela v predajni musela som ho mať. Určite nie je na bežné nosenie a treba ho vedieť dobre skombinovať s oblečením ale ukáže dokonale a napríklad s čiernym outfitom. Jeho kvalita je dobrá a vydrží približne 4 dni. Jedinou nevýhodou je, že treba naniesť 2 vrstvy a treba dávať pozor pri nanášaní aby ste nevyšli.Cena podobná ako pri predchádzajúcom.
Tak ktorý sa Vám páčil najviac? A aké sú vaše obľúbené laky na nechty jeseň/zimu ?
Andrea Nalens

8 komentárov:

  1. Bordový aj staroružový sú nádherné, takéto odtiene mám tiež veľmi rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jéé, lakovací články mám moc ráda a ty první dva ještě nemám a hlavně vypadají úžasně, tak je zítra musím v drogérii omrknout :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem určite sa choď na ne pozrieť možno sa ti zapáčia a jeden si zakúpiš :)

      Odstrániť
  3. naozaj su naaadherne ja som sa do nich buchla hlavne tie posledné dva a vedela by som si ich predstaviť aj skombinovať ich spolu na nechtoch:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to sme dve :D Teší ma, že nie som v tom sama :) To je super nápad určite vyskúšam a uvidím čo z toho vznikne. Takže ten bledý ružový s tmavým zeleným. :)

      Odstrániť
  4. Ten modrý a červený sa aj mne páči. Presne moje farby ktoré mi nemôžu chýbať

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na adventnú GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, aj ja mám tieto farby veľmi rada

      Odstrániť