15. novembra 2015

Výlet na Hrad Strečno

Krásny aj keď upršaný nedeľný deň prajem. Ja som bola včera na menšom výlete a navštívila Hrad Strečno. Síce som na tomto hrade bola už predtým, ale aj tak som sa tam opäť rada vrátila. Ako malá som s rodičmi a sestrou chodila veľmi často na podobné výlety a navštívila veľa zaujímavých hradov, zámkov a aj kaštieľov na Slovensku. A asi mi to dáko ostalo až dodnes. Preto Vám dnes prinášam krásne fotky z výletu na tento krásny hrad. Dúfam, že sa Vám budú páčiť.
Po asi pol hodinovom výstupe po schodoch a kamenných chodníkoch sme sa konečne dostali na hrad a zazreli ho aj z blízka.
Tieto fotky ste mohli vidieť aj na mojej FB stránke blogu TU .
    Takto kedysi vyzeral hrad pred jeho zničením. Škoda, že sa z neho zachovali iba ruiny.
Menšia ukážka náradia a pomôcok do kuchyne.
   Okrem zrúcanín hradu a pár zrekonštruovaných miestností sa nám naskytol aj takýto nádherný  výhľad na okolité hory a lesy.
Tak čo hovoríte na dnešný článok? Páčil sa alebo nie? Mám pridávať viacej takýchto podobných príspevkov? Prajem krásny zvyšok dňa :)
                                                                                                                                
                                                                                                                                Andrea Nalens

12 komentárov:

  1. Krásne fotky, vyzerá to tam úžasne, ako z rozprávky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, určite odporúčam navštíviť ak si tam ešte nebola :)

      Odstrániť
  2. tak takéto fotky vždy vedia potešiť a vidieť nové miesta aj keď iba na fotkách, ale ako taklovím v pamäti už sme tam s rodinou boli a plavili sme sa plťkou po rieke:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to máš úplnú pravdu :) Ja som tam bola ako mala tiež. Tie plťky tam už neboli lebo bola zima ale inak by som sa povozila.

      Odstrániť
  3. super fotky! raz som tam bola ešte z tábora a je tam krásne :) teraz chodím vždy okolo, keď idme vlakom :)) a máš krásny rúž! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeej tak to ti závidím taký krásny výhľad z vlaku. Ďakujem to som skombinovala 2 rúže aby sa priblížila odtieňu šálu :)

      Odstrániť
  4. Strečno je krásne miesto,, veľmi rada tam chodím.. raz za čas samozrejme, nie pravidelne :D každopádne krásne fotky a ešte krajší šál :)

    Pozývam ťa na GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za krásny komentár a aj pozvanie na giveaway :)

      Odstrániť
  5. Muselo tam být hezky, ještě jsem na hradě Strečno nebyla. Hrad než byl zničen vypadal opravdu moc hezky. Mám ráda takové výlety.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno to veru bolo aj keď mi trošku robili problém výšky ale výhľad stál za to.

      Odstrániť
  6. Krásné fotky, ještě jsem na hradě Strečno nebyla, děkuji za tip. S rodiči máme takovéto výlety moc rádi, tak snad se mi je podaří do Strečna dostat! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ja ďakujem Anna za krásny komentár. Ak sa ti podarí tam rodičov dotiahnúť tak to tam pofoť a pošli mi fotky a napíš aj tvoje dojmi z výletu :)

      Odstrániť