1. októbra 2015

Sleek MakeUp Force of Nature recenzia+ líčenie

Nedávno som si urobila radosť a konečne si kúpila paletku od Sleek. Išlo o čisto spontánne rozhodnutie, jednoducho som ju uvidela v drogérii a hneď hodila do košíka. Skrátka musela som ju mať. Neviem či vy robíte takéto spontánne nákupy ale mne sa doteraz vyplatili. Takže dnešný post bude vlastne recenzia na paletu očných tieňov Force of Nature od Sleek. A samozrejme k tomu bude aj líčenie.
Paletka mi robí veľkú radosť. Obsahuje krásne odtiene fialovej, hnedej a čo ma prekvapilo aj krásnu smaragdovú zelenú. Túto paletku určite využijem pri jesenných líčeniach. Konzistencia tieňov je viac než dobrá, vôbec sa neprášia ani neopadávajú. Dlho vydržia na očiach bez toho aby sa zmazali alebo vtlačili do vrások. Ich nanášanie a roztieranie je hračkou.  
Paleta obsahuje 12 očných tieňov, z toho sú 2 svetlé (sunrise, moonbeam), 4 fialové (cloudburst, twilighr, lightnng, sunset), 4 hnedé (whirlwind, dawn, mist, sandstorm) 1 čierny (thunder) a 1 zelený (borealis). Tiene krásne držia aj bez podkladovej bázy a majú krásne sýte farby. Ale aj tak pri každom líčení používam pre istotu nejaký ten podklad.  



 A čo by to bolo za recenziu na paletku očných tieňov bez líčenia? To predsa nesmie v žiadnom prípade chýbať! A tak som si jedno pre Vás pripravila. Keďže paletka obsahuje krásne fialové tiene, rozhodla som sa to využiť a urobila som trošku výraznejšie fialové líčenie.
Pri líčeni som použila všetky odtiene fialovej, čiernu do ohybu oka a bledý tieň pod obočie a do vnútorného kútiku oka. Líčenie je samo o sebe dosť výrazné a preto linka nie je nutná pokiaľ ho chcete nosiť cez deň. Ďalej som už len naniesla riasenku a na pery použila nude rúž od Rimmel Kate Moss odtieň 03. Obočie som si nakreslila klasickým hnedým očným tieňom. 
Na porovnanie ešte pridávam fotky s linkou a bez. Schválne ktorá varianta sa Vám viacej páči?
Tak to je odo mňa na dnes všetko. Dúfam, že sa Vám recenzia aj líčenie páčili. Tešim sa na každý Váš komentár a nezabudnite, že o týždeň zmením meno blogu na andreanalens.blogspot.sk

Andrea Nalens

16 komentárov:

  1. tá je nádherná <3
    farby sa ti hodia :) ja mám už 5 sleek paletiek a neviem si ich vynachváliť :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Wau tak to ti závidím ja vlastn=im zatiaľ iba túto ale dúfam, že onedlho k nej pribudnú ďalšie :)

      Odstrániť
  2. Já dělám velmi často spontánní nákupy. Kolikrát je to lepší než nakupovat cíleně. Často se mi stává že když něco hledám, nenajdu nebo to neni to co jsem chtěla. Stíny od Sleeku jsou dobrá volba.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Gorgeous makeup!!

    I currently have a giveaway on my blog, you could win a pair of sunglasses - let me know your thoughts:

    * Electric Sunrise - Fashion and Lifestyle Blog *

    x

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Paletka je krásná a líčení ti sluší. Asi bych měla od Sleeku konečně něco koupit

    Jsi krasna Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti veľmi pekne Wikira, určite si niečo kúp, nebudeš ľutovať :)

      Odstrániť
  5. Skvělá paletka, takovou doma ještě nemám. Hodně se mi líbí tvé líčení, opravdu se ti povedlo. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, skvelo sa hodí na jesenné líčenia určite sa po nej popozeraj :)

      Odstrániť
  6. prenádherná paletka, ideálna na jeseň a zimu :) perfektné líčenie

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Daniela za krásny komentár, ty ma vieš vždy potešiť :)

      Odstrániť
  7. no dufam že ťa naozaj najdem potom lebo ja som z toho lava :D a toto fialove ti pasuje pekna:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite ma nájdeš a ak nie tak ti pošlem odkaz :) A ďakujem :o)

      Odstrániť
  8. Veľmi pekná recenzia. Paletka vyzerá fakt dobre. Myslím, že by som tak 80% z tých farieb využila :)

    MargiFashion

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne za pochvalu. Veľmi si ju cením a farby sú super a dajú sa spolu dobre kombinovať a ani ja nevyužíbam všetky.

      Odstrániť
  9. Paráááda! som šťastná, že si napísala, že neprášia, pretože včera som si tiež urobila radosť paletkou Sleek, ale tou Vintage, teším sa na ňu! Máš super recenzie, na veci, ktoré ma zaujímajú, takže followujem :)

    OdpovedaťOdstrániť